• ik snap iets niet,
    waarom worden verhalen met beroemde mensen erin wel gewaardeerd,
    leuk gevonden, en worden veel reacties achtergelaten.
    mar met verhalen waar er geen beroemde mensen in voorkomen niet?
    ik heb nou een story niet over celebs, en die worden niet gereageerd of amper gelezen.
    ik vraag me af waarom?

    ik ben niet boos, voor de mensen die dat denken;p


    Whisper words of wisdom, Let It Be

    Inspiration schreef:
    Omdat ze je story niet vinden.., en dat hoeft toch niet als je geen reactie wilt achterlaten!


    nee hoef inderdaad niet.
    maar de schrijver vind het toch wel prettig om te weten wat de lezer ervan vond.


    Whisper words of wisdom, Let It Be

    Omdat mensen hier meer gericht zoeken naar Tokio Hotelverhalen. Als ik fan was zou ik dat gewoon als zoektag invullen in de zoekbalk. Ikzelf vind het ook wel jammer - aangezien die groep me niet interesseert - maar de verhalen die ik schrijf worden wel gewaardeerd door een kleine groep mensen. En in de eerste plaats schrijf ik voor mezelf. Waarom zou je over een onderwerp schrijven die je in feite niet boeit? Ik krijg het dan niet voor mekaar verder te schrijven, ondanks het eventueel grote aantal mensen die het dan wel leuk vindt.


    No growth of the heart is ever a waste

    Zaitsev schreef:
    Omdat mensen hier meer gericht zoeken naar Tokio Hotelverhalen. Als ik fan was zou ik dat gewoon als zoektag invullen in de zoekbalk. Ikzelf vind het ook wel jammer - aangezien die groep me niet interesseert - maar de verhalen die ik schrijf worden wel gewaardeerd door een kleine groep mensen. En in de eerste plaats schrijf ik voor mezelf. Waarom zou je over een onderwerp schrijven die je in feite niet boeit? Ik krijg het dan niet voor mekaar verder te schrijven, ondanks het eventueel grote aantal mensen die het dan wel leuk vindt.

    Omdat de mensen op quizlet gewoon af en toe keihard falen. Ze willen zich inleven in een fantasie wereldje en lezen daarom graag over romances met celebrities. Ik vind dat triest, en daarom lees ik ze niet, maar ik ga ze er ook niet mee confronteren ofzo. Like, als zij dat leuk vinden? Ik schrijf niet om de roem, maar om de fun.


    Life is hard and then we die

    Ik denk omdat wij tieners fantaseeren hoe het zou zijn om je idolen te kennen, en verliefd op elkaar te worden. Waarschijnlijk daarom :'D En op Q zijn er verhalen genoeg over celebs, en daar kunnen we ons in uitleven. ( :

    Maar ik vind bijna alle verhalen op Q leuk om te lezen, waar het ook over gaat.

    [ bericht aangepast op 28 dec 2009 - 23:55 ]


    You can run but not hide

    Dat snap ik nou ook niet. Ik vind dat soort verhalen (bijna) niet leuk. IK hou meer van zelf verzonnen verhalen, met verzonnen personen. Daar schrijf ik ook vooral over en niet over beroemde mensen.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.