• ik snap iets niet,
    waarom worden verhalen met beroemde mensen erin wel gewaardeerd,
    leuk gevonden, en worden veel reacties achtergelaten.
    mar met verhalen waar er geen beroemde mensen in voorkomen niet?
    ik heb nou een story niet over celebs, en die worden niet gereageerd of amper gelezen.
    ik vraag me af waarom?

    ik ben niet boos, voor de mensen die dat denken;p


    Whisper words of wisdom, Let It Be

    Tegenwoordig worden de stories zonder beroemdheden ook vaak gemaakt. Maar misschien ligt het aan het de verhaallijn van je story? Misschien té standaard, té overdreven, je schrijfstijl is niet goed etc.
    Zijn maar voorbeelden, ik zeg niet dat het zo is.


    I live for the applause, you will die for it.

    Ach, misschien spreekt hij mensen niet aan? Misschien promoot je niet genoeg? Misschien weetikveel. Het kan werkelijk aan alles liggen, maar troost je, er worden heel veel goede verhalen weinig gelezen. Dat is juist zo jammer, want toch gaan heel veel mensen - die niet op het forum zitten - voor de slechte storys, bijvoorbeeld zonder aanhalingstekens. Of als er seks in voor komt, trekt het ook mensen aan.


    Brubl

    Het kan ook gewoon zijn, dat mensen echt op zoek gaan naar de celebverhalen en dan slaan ze, de meestal ook nog betere, verhalen zonder beroemdheden over. En wat Undercover ook zegt, ja. Maar ik ben te lui het te quoten. (':

    [ bericht aangepast op 27 dec 2009 - 12:49 ]


    You move me ......... Kurt

    Ik lees geen verhalen zonder beroemdheden omdat ik dan netzo goed naar de bieb kan gaan. Ik ben op quizlet om fanfictions te lezen/maken en quizen in te vullen.


    -

    Misschien zoeken mensen een verhaal, met hun favoriete celeb's erin. En wat anouk zegt, voor verhalen zonder celeb's kan je ook naar de bibliotheek gaan.

    [ bericht aangepast op 27 dec 2009 - 12:51 ]


    Smiling but close to tears.

    thank you for the answer (:
    ik ga eraan werken :D


    Whisper words of wisdom, Let It Be

    Bij mij is het juist hetzelfde, ik zal je story eens lezen hé. Ik begrijp je ik heb hetzelfde probleem ;s.


    Je blijft huilen tot je tranen op zijn.

    Shambhala schreef:
    Tegenwoordig worden de stories zonder beroemdheden ook vaak gemaakt. Maar misschien ligt het aan het de verhaallijn van je story? Misschien té standaard, té overdreven, je schrijfstijl is niet goed etc.
    Zijn maar voorbeelden, ik zeg niet dat het zo is.

    Ik ben hier een van de weinigen die sowieso niet van fanfictie houd. Ik zal je verhaal eens lezen (:


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Weet je dat ik gister precies over dacht! Ik heb nu 3 verhalen waar geen celebs in zitten en 2 daarvan worden echt niet veel gelezen. Oke,1 heb ik van een serie naar story overgezet dus de proloog zit er een beetje verneukt uit, maar daar kan je toch overheen kijken? Ik baal dr ook wel een beetje van.


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Het kan gewoon zijn dat mensen je story niet kennen.


    Never run out of reasons to smile...

    ach komt vanzelf.


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Omdat als iemand een verhaal zonder beroemdheden wil lezen ook gewoon een boek kan lezen. ;x

    Heb ik vroeger ook geprobeerd, maar nu hou ik die verhalen voor mezelf.
    Maar op Mibba, daar zijn er wel veel die het lezen.
    De meesten hier willen gewoon beroemdheden lezen of zo.


    ~ Jack Bassam Barakat <3

    Omdat ze je story niet vinden.., en dat hoeft toch niet als je geen reactie wilt achterlaten!


    Keep calm and love Zayn Malik =)