• ja ik zoek er een.
    een omt he lezen en en abo op the nemen
    eentje die leuk is en een eentje zonder beroemdheden zoals TH , CB jonas brothes justin bieber enzoo.
    en gewoone story ZONDER BEROEMDHEDEN.

    A missing piece in our lifes
    Dit verhaal gaat over een 15-jarige tweeling uit Engeland. Ze noemen Moon en Summer en zijn onafscheidelijk. Ze hebben rijke ouders, elk een geweldig vriendje en een hele hoop vrienden. Op het eerste zicht hebben ze alles wat ze willen maar toch hebben ze allebei het gevoel alsof iets in hun leven niet compleet is, alsof een stukje van hen ontbreekt. Een stukje dat er ooit wel is geweest, maar op de een of andere manier weer verdwenen is om nooit meer in hun perfecte leventje terug te komen..
    &
    The other side is further then you could ever fear
    Hannah is een veertienjarig Belgisch meisje. Hoewel je het op het eerste moment niet zou zeggen, is Hannah anders dan andere meisjes van haar leeftijd. Haar moeder is ernstig ziek en er is erg weinig kans dat ze er nog bovenop komt. Haar vader heeft het erg moeilijk, zowel emotioneel als financieel. Sinds zijn vrouw heel erg ziek is, is hij dus de enige kostwinnaar en de ziekenhuiskosten lopen erg hoog op, waardoor hij het heel moeilijk krijgt. Hannah hoopt met heel haar hart dat alles weer goed komt, maar diep vanbinnen weet ze dat alles voorgoed is verandert sinds de dag dat haar moeder te horen kreeg over haar ziekte..


    I'll need a little more luck than a little bit.

    Srry Heb ik niet jmmr maar ik ken wel mensen die over jb hebben


    hyper

    Ik heb 3 stories (deel 2 en drie zijn dus de vervolgen)
    Ze gaan over vampiers, niet over de Cullens, dus als je interesse hebt...

    Boek 1: Vrouwe van de Roos
    Eens, in een ver verleden, was er een Vrouwe. Ze was van adel, rijk en geliefd.
    Maar iets aan de Vrouwe maakte dat mensen haar liever ontliepen. Niemand kon vertellen wat het was, niemand durfde te vertellen wat het was. Maar toch hing er een vreemde sfeer om haar heen, alsof ze mensen afstootte...

    Boek 2: Heer der Duisternis (Vervolg op Boek Een)
    Eens, lang geleden, in het Oude Egypte, werd een jonge farao ter wereld gebracht.
    Zijn naam luidde Ammon, hij zou de huidige farao vervangen als hij achttien werd...

    Boek 3: Tanden en Liefde (nog niet compleet) (Vervolg op Boek Twee en Een)
    “Wakker worden, Amarantha.”
    De duistere stem sneed door de stilte van de nacht, en liet Amarantha haar ogen openen.
    In de verte sloeg een kerkklok twaalf maal...


    Life is an art, not a science.

    Misschien vind je deze wat (:


    your eyes are like stars in the night.