• ja ik zoek er een.
    een omt he lezen en en abo op the nemen
    eentje die leuk is en een eentje zonder beroemdheden zoals TH , CB jonas brothes justin bieber enzoo.
    en gewoone story ZONDER BEROEMDHEDEN.

    Wat zoek je?
    Ik heb er een over de films Final Destination (horror). Wel een heel nieuw verhaal enzo.

    Ik heb er een over e Bermuda Driehoek, wat er met de mensen gebeurd daar enzo. (Horror)

    En over een huurmoordenaar die de burgermeester moet vermoorden (Actie) Joker speelt er ook in.


    I live for the applause, you will die for it.

    Jammer, ik heb alleen maar story's met beroemdheden. Maar goed; Succes met zoeken!


    Proud.

    * Vivivi-verhaal
    Het vivivi-verhaal gaat over Whitnèy. Ze is al een hele tijd verliefd op Viktor, een leuke en populaire jongen. Maar hij weet van niets. Ze heeft hem nog nooit gesproken, maar aan zijn nummer is ze wel geraakt. Elke dag wilt ze hem een sms sturen, maar is bang dat hij niet terug stuurt. Uiteindelijk grijpt ze al haar moed bij één en stuurt ze ineens. Waar ze bang voor was, gebeurt. De dag daarna loopt ze woedend naar hem toe op school om een woordje uitleg te krijgen waarom ze geen antwoord kreeg. Hier heeft hij een heel speciaal en duidelijk antwoord op. Wat al hij ook smoorverliefd op haar is? - 10 hoofdstukken


    Some people make the world special just by being in it

    Mysterious vampire. (:
    Hij heeft alleen 10hoofdstukken, en ik ga er nog wel aan verder ;3

    [ bericht aangepast op 26 dec 2009 - 19:58 ]


    Smiling but close to tears.

    ik ben bezig met een story. horror. het eerste hoofdstuk is midden in de nacht geschreven, wanneer ik de meeste inspiratie heb.
    http://www.quizlet.nl/chapters/126640/levenloos/


    look at Flixster.com

    Ik heb een story over Gustav
    26 hoofstukken en nog lang niet afgelopen


    All the shit I did tonight those be the best memories

    Ik stik van stories die aan deze eisen voldoen :']

    De Zwarte Raaf en het Rode Leger [Berlijn '45]

    Het einde van de Tweede Wereldoorlog in beeld gebracht door Marissa, een meisje die het drama in Nemmersdorf (oktober '44) heeft overleefd en naar Berlijn trekt. Zij heeft voor haar eigen ogen de wreedheden gezien die de Russische bevrijders met zich mee brengen. In Berlijn hoopt ze terecht te komen in een door Amerikanen bevrijde zone.
    Toch kruist ze een groep Russen op haar pad, het begin (en einde?) van een bijzondere vriendschap.

    [ bericht aangepast op 27 dec 2009 - 15:18 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Suicide Season
    Ze zat vast, vast in haar emoties. Het beste was om de complexe wereld om haar heen te laten verdwijnen. Ze was vastbesloten, iedereen moest het te weten zien te komen. Media waren de oplossing. De hele wereld zou haar daden kennen. Maar is zelfmoord wel een goede dekmantel?

    Ad Evanescendum (Latijn: om te verdwijnen)
    Verdwijnen, dat wil ze. Wie ze is, hoe ze heet en hoe oud ze is, is onbelangrijk. Ze wil alleen maar weg uit haar oude leven. Ze zoekt haar heil in een onbekende stad in het noorden. Ze staat nu alleen, ze moet zien te overleven in een onbekende stad. Ze wil zichzelf voorgoed van de wereld wissen en elders een nieuw bestaan opbouwen. Maar lukt dat?

    [ bericht aangepast op 27 dec 2009 - 15:22 ]


    I am an idiot, I move.

    http://www.quizlet.nl/stories/4191/im-in-love-with-a-vampire-and-my-brother-doesnt-like-it-jhc-love-story/

    je krijgt een koekje als je het leest(A)


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Alle 3 mijn verhalen zijn zonder beroemdheden ;D


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Welcome to Maudy's life.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Ik ben bezig met een verhaal over een beschadigd en verbitterd meisje dat op een keerpunt in haar leven komt, misschien wat voor jou?

    http://www.quizlet.nl/stories/13070/bitter--is-liefde-echt-blind/

    Hoop dat je 'm leuk vindt, de rest van de hoofdstukken volgt vlug!

    [ bericht aangepast op 8 jan 2010 - 22:04 ]

    Weet niet of het wt is? ben net begonne met dees.
    nog niet veel aan gedaan ofzoo :
    http://www.quizlet.nl/stories/12821/mooimeisje-komop-alleen-voor-mij-over-loverboys/

    INLEIDING.
    Dit verhaal gaat over Lisa,
    haar ouders zijn gescheiden.
    Want haar vader ging vreemd.
    Haar moeder is daardoor alcoholist.
    Lisa mag een klein klusje doen als model bij de vader van een vriendin. Dit doet ze, ze gaat daarna verder met haar carriere. Maar of dat goed gaat oO ;D.


    <33333

    Ik heb een verhaal, die gaat over de legende Bloody Mary, het heeft 4 delen, korte hoofdstukjes, het heet The Legend behind Bloody mary,, als het je wat lijkt kijk dan maar bij mijn profiel ;3


    The Truth is always merciless

    Bonustrack


    dream, dare, fly!