• Wie nog? (:


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    op de nieuws dan gingen ze is een keer obama uitzenden die een vlieg doodsloeg vond ik echt niet bijzonder

    Omaticaya schreef:
    Moet nog maar zien wat er allemaal gaat gebeuren rondom hem. Want hij beloofd wel vanalles, maar of hij ook werkelijk alles waar kan maken valt te betwijfelen..


    "I shut my eyes in order to see.'

    haha, nu moet ik denken aan een jongen van mijn klas, hij zingt heel de dag door;
    'i love Barack Obama, Barack Obama, Barack his mama.'
    heel vervelend x'd.


    All this dampness is damp.

    Obama is echt cool :)

    Ik vind Obama geweldig! Al is het maar om de reden dat hij de eerste zwarte president is!


    it's so empty living behind these castle walls

    Confiction schreef:
    Obama probeert alles.Ik vind het terecht dat hij
    die nobelprijs gewonnen heeft.Mensen die denken dat hij niets gedaan heeft.Heeft het mis.Nou en,
    dat hij niets gedaan heeft?Hij geeft mensen hoop.
    En hoop,dat is veel meer dan acties.Enja,ik weet het.Geen woorden maar daden.Maar wat als hij die
    daden verricht?En jullie die met open mond zien
    gebeuren?

    Pessimisten


    Uhu


    Scream for mercy!

    Obama is smexie! :Y)


    I hope you die :3

    Silvester schreef:
    Ik vind hem eerlijk gezegd nogal teleurstellend. Hij heeft van alles beloofd en nu, een jaar later, is er eigenlijk nog vrij weinig gebeurt.
    ik ben het deels met je eens. maar hij heeft wel al die gezondheidsverzekering heeft hij wel al kunnen realiseren. da's echt een hele vooruitgang omdat hij ook nog de steun moest krijgen van al die senators , wat allemaal republiekeinen zijn. EN hij is ten slotte ook nog maar een jaartje bezig , das nog drie jaar te gaan. maar hoe dan ook , het amerikaanse politieke systeem suckt (krul)

    [ bericht aangepast op 22 april 2010 - 12:49 ]


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Alsof Bush zo heilig is.
    Obama moet Bush' rotzooi opruimen.


    I've got your back like a bra strap.

    Ik vind m leuk, bush was kut Ö


    I don't need words to feel those lips.