• Wie nog? (:


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Ik ben sowieso echt voor Obama, maar ik wacht nog steeds op zijn grote acties.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    IK ;D


    Cowards die many times before their deaths.

    Ik schreef gisteren op myn twitter 'I Want To Marry With Obama' Gha, ik hou dus van hem!


    Some people make the world special just by being in it

    Mja, hij heeft geschiedenis geschreven, maar of z'n beloftes ook waarheid worden is altijd nog maar de vraag.


    Life is hard and then we die

    Perry schreef:
    Ik schreef gisteren op myn twitter 'I Want To Marry With Obama' Gha, ik hou dus van hem!


    Ik wil geadopteert worden door Obama ;D


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Obama is the man! (:
    Oké, hij heeft nog niet echt veel verwezenlijkt, maar hij vecht er echt voor. Zijn bedoelingen zijn goed bedoeld voor iedereen en hij is absoluut tegen oorlog. Waarschijnlijk zou nu al dezelfde regeling zijn ingevoerd in verband met de balstingen, net zoals het in België nu is, als er niet zoveel tegenstand was van de rijken.

    [ bericht aangepast op 23 dec 2009 - 18:08 ]


    All was well.

    Ik hou me niet bezig met politiek. ;x


    when words fail, music speaks.

    me. ;3


    None but ourselves can free our minds.

    Rosebeat schreef:
    Ik vond het schattig dat ie kinderen ging voorlezen :3

    Heroic schreef:
    Ik ben sowieso echt voor Obama, maar ik wacht nog steeds op zijn grote acties.


    I'm not a complete idiot, some parts are missing.

    HE ROCKZ!


    You are beautiful, you are love.

    I do (:


    Just a simple "I love you" (:

    Hmm, hij is een verbetering, dat wel... Maar ik vond zijn Nobelprijs voor de Vrede totaal onterecht. I mean, hij heeft nog zo goed als niks gedaan? Dan wil ik ook wel een Nobelprijs voor de Literatuur, als ik alvast beloof dat ik een geweldig boek ga schrijven. Savvy?

    [ bericht aangepast op 23 dec 2009 - 19:36 ]


    " I'm not your boyfriend, baby. "

    Die Nobelprijs vond ik wel goed dat hij gewonnen heeft, ik bedoel, zijn huidskleur bewijst al dat hij iets wilt veranderen en hij heeft veel belooft, wat hij ook probéért waar te maken. Het is niet omdat hij nog bijna niets écht heeft gedaan, dat hij het niet probeert?


    All was well.

    Hij heeft nog geen flikker gedaan, dus ik wacht nog even.


    I want my bloody cheese now!^^