• k wil hele grag model woorden ik ben 12 en weeg 51 kilo en ze zegge dat dat te laag is voor mijn lengte marja ik kan er niks aan doen.
    maar heeft iemand tips voor me?

    [ bericht aangepast op 22 dec 2009 - 15:45 ]

    Boyiloveyou schreef:
    (...)tanyaa,der is niks mis me uu kop =D

    Hahah, jawel, als ik jou kop nu eens mocht lenen! :9~


    Some people make the world special just by being in it

    Eerlijk gezegt dat het gewoon een kinder wens is weetje;) En als je ouder bent dat je der anders over denkt en zowiezo je moet je zelf goed kunnen verkopen en laten zien wat je waard bent;)


    Some angels have no wings.

    151209 schreef:
    12 is wat jong. Wacht nog maar twee jaar. En je gewicht is perfect hoor, voor model. Dat moeten heel slanke meisjes zijn.

    Als 12 jarige kom je zowiezo nergen,je moet nog een paar jaar wachten.Verder kan je je inschrijven bij zo'n modellen scout ofzo.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    een goeie tip :
    schrijf je nooit in bij een modelenbureau waar je inschrijfkosten voor moet betalen!
    je komt er ook zonder :]

    xHaileyx schreef:
    een goeie tip :
    schrijf je nooit in bij een modelenbureau waar je inschrijfkosten voor moet betalen!
    je komt er ook zonder :]

    Inderdaad, en als er al inschrijfkosten zijn niet hoger dan 25 euro. :]
    En als je een testshoot moet doen, hoor je daar ook niet direct voor te moeten betalen; dat betaal je normaal af met je eerste shoot die geld oplevert, of je hoeft het helemaal niet te betalen.


    hoi, jij bent leuk.

    okej.
    ik heb de helft vn de reacties nog niet eens gelezen ;x

    Belangrijk: - Wacht tot je 14 bent en misschien ook best tot je volgroeid bent.
    - Wacht tot je vrouwelijke vormen krijgt, dan gaat je gewicht toenemen.
    - Schrijf je niet in bij een modelenbureau waar je meer als €25 euro moet betalen en best al helemaal niets.
    - Kijk eens op ene paar sites en zoek een modelenbureau dat dicht gelegen is.
    - Als je haute couture wilt doen, neem dan al een paar foto's van jezelf en stuur ze door (zowel profiel als helemaal)
    - Vraag informatie aan mensen die hier al ervaring mee hebben.


    All was well.

    okej dankjewel =]

    Als ik jou was zou ik wachten. En ik denk sowieso dat je beter die vriendin om tips kan vragen, wij hebben er geen ervaring mee.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Ehm,,ik denk wel dat je nu al kinder model kan worden hoor.
    Myn vriendin staat ergens ingeschreven als model en heeft laaaang geleden in de reclame van 'slimmer dan een kind van 10' gestaan.
    Dus,,volgens my moet het gaan ^^


    effort never betrays you

    Als je mooi/of lang bent, fototechniek kun je model worden. Leeftijd maakt niet uit. Hoe jonger hoe beter.


    You can run but not hide

    Ik kan alleen de tip geve dat je beter even wacht... Ik was vroeger kindmodel en en ik kan zegge dat het egt een pokkeleventje is...
    Ik moest myn huiswerk maken op de fotoshoots of op de kindermodeshows... Toen ikzo'n 14 was ben k gestopt omdat het te zwaar was,, ik moest maar afvallen volgens die mensjes!!!:O Je moet ook weten dat het onmogelijk te combineren valt met school... School ga je dan waarschijnlijk moete opgeven want model zijn vergt zo goed als al je vrije tijd... Meer kan ik niet zeggen

    Xx(K)