• k wil hele grag model woorden ik ben 12 en weeg 51 kilo en ze zegge dat dat te laag is voor mijn lengte marja ik kan er niks aan doen.
    maar heeft iemand tips voor me?

    [ bericht aangepast op 22 dec 2009 - 15:45 ]

    Toen ik 12 was was ik 1.75 en ik woog 50 kg, dus wat is het probleem?


    All was well.

    LIZEPIET schreef:
    Toen ik 12 was was ik 1.75 en ik woog 50 kg, dus wat is het probleem?


    Jij hebt echt een mooie lengte. Ik ben 12 en ben 1.55 :/


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    LippGlosx schreef:
    mr en meisje uit mijn klas die is 13 en die is kindermodel bij ccmodels ze zij dat je ook kindermodel kan worden als je 12 bent.

    Ja, dat zegt zij. Maar is ze nou echt zo ongelofelijk professioneel? Kom op, je bent twaalf. Maak eerst maar even je school tenminste af, en zie dan pas verder. Wie weet wil je over twee of drie jaar iets heel anders.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    ItsYouAndMe schreef:
    model zijn lijkt wel leuk maar het is een zwaare wereld
    -Zomaar met iemand kussen die je niet kent gewoon om op te verkopen
    -Je kan niet meer normaal over straat lopen
    -Je moet torenhooge hakken dragen waar niemand op kan lopen
    en ga zo maar door


    De modewereld is kei en keihard. Ze ruiken je onzekerheid, en daarop wordt je keihard afgemaakt. Een nicht van mij heeft geprobeerd in die wereld te komen, het is haar niet gelukt omdat ze het aankon. Niet egoistisch genoeg en te weinig zelfvertrouwen.

    Ik kan op zulke hakken rennen, springen, echt alles. Dat moet je gewoon heel veel oefenen.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Mensen, iets rustiger reageren kan wel.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Asylum schreef:
    (...)

    Jij hebt echt een mooie lengte. Ik ben 12 en ben 1.55 :/
    Momenteel ben ik 14 en 1.78 en ik heb er best wat moeite mee, want ik ben een jaar overgeslagen en niemand gelooft dat omdat ik groter ben als hun? En ik ben zelfs groter als sommige mensen van 18 of ouder, wat ik vervelend vindt. Maar om model te worden is het handig :')


    All was well.

    Zoals Ilse en verschillende anderen al gezegd hebben. Dit meisje vraagt om tips omdat ze dolgraag iets wil. Staan jullie daar niet achter of vinden jullie het onzin? Bemoei je er dan niet mee en laat je commentaar voor je! En geef mensen die het haar wel gunnen de kans om te helpen en te reageren zonder dat hun comments niet meer opvallen en weggedrukt worden door al dat gekat!


    Wie du mir, so ich dir.

    Oh, ik ben het wel oneens met die mensen die zeggen van 'Je bent 12', maar het is wel zo dat je dan weinig kans maakt. Ben je 1.71? Wacht dan nog 2 jaar tot ja 14 bent en wat gegroeid bent, want nou maak je ech geen schijn van kans, tenzij je natuurlijk al wilt beginnen met reclame's voor kinder, maar haute couture is nog een béétje te vroeg vrees ik. Heb je anders even een foto van jezelf? Dan kan ik zien of dat je een beetje mollig bent, want dat is niet altijd bij iedereen hetzelfde ;x


    All was well.

    -even alle achterlijke reacties verwijderd die geen meerwaarde hadden voor dit topic.-

    [ bericht aangepast op 22 dec 2009 - 16:47 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    Zo, geeft niet lieve kinders <3


    All was well.

    geef nie hoor =]

    Laat ik mijn mening herpakken. :3

    Je hoeft je niet druk te maken over je gewicht, dat is perfect om model te worden. Je bent twaalf, om écht professioneel te beginnen is dat wat vroeg. Binnen twee jaar, als je iets ouder en groter bent, is de kans groter dat je professioneel kunt beginnen. Ik wil je droom niet afpakken, je kan altijd auditie gaan doen. Maar de kans dat je het haalt om heel professioneel aan de slag te gaan, is klein. Het is wel waar dat gekleurde modellen vaak niet zo ver komen, maar er zijn wel héél bekende gekleurde modellen. Omdat je zegt 'gekleurde modellen komen meestal niet zo ver' blijkt dat je ver wilt komen, daarom zou ik nog wat wachten.

    Alvast succes! (:


    Only losers can act the way you do

    ik ben ook 12 en ik wil ook model worden aleen ik moet wat groeien xD ik ben 1.65


    Dragons are like... ME!

    Mijn tips?

    Je moet veel zelfvertrouwen hebben. Arrogant maar tegelijkertijd ook vriendelijk zijn. Stevig in je schoenen staan en je zeker niet laten pakken door de drugs en alcohol. Laat zeker niet merken dat je angst hebt!

    Maar zoals ik al zei; wacht tot je veertien, dan heb je meer kans om professioneel aan de slag te gaan.


    Only losers can act the way you do

    Ik zou zeggen: schrijf je in bij een (proffessioneel!!) modellenbureau, die kunnen dat veel beter zeggen. Lengte, leeftijd, hoeveel je weegt enz. maakt niet uit. Er zijn toch ook kindermodellen? Belangrijker is dat je een mooi koppie hebt, dat is je trademark als model. Op jouw leeftijd maakt het niet uit hoeveel je weegt, je zult sowieso wat aankomen door je vrouwelijke vormen of juist wat gewicht verliezen omdat je hard in de groei bent, dat is nu nog niet te voorspellen.


    BAM!