• k wil hele grag model woorden ik ben 12 en weeg 51 kilo en ze zegge dat dat te laag is voor mijn lengte marja ik kan er niks aan doen.
    maar heeft iemand tips voor me?

    [ bericht aangepast op 22 dec 2009 - 15:45 ]

    ik ben zelf 1.74 en weeg ongeveer 64 Kilo ik doe soms ook modellenwerk.

    Je hebt ook nog verschillende modellen bijv. Catwalk model en fotomodel. daarbij hebben ze heel andere personen nodig. zo moet een catwalk model minimaal 1.73 zijn. en dat hoeft voor een foto model weer niet.

    het klinkt allemaal heel streng dat modellenwerk, maar ze kijken mee naar je uitstraling/verzorging. als dat al goed is, ben je al heel ver!

    succes!

    Sentiment schreef:
    (...)

    De modewereld is kei en keihard. Ze ruiken je onzekerheid, en daarop wordt je keihard afgemaakt. Een nicht van mij heeft geprobeerd in die wereld te komen, het is haar niet gelukt omdat ze het aankon. Niet egoistisch genoeg en te weinig zelfvertrouwen.

    Ik kan op zulke hakken rennen, springen, echt alles. Dat moet je gewoon heel veel oefenen.
    ja maar jij bent al 15
    Tegenwoordig lopen meisjes van 9 al op torenhoge hakken en dan vind ik echt erg


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    ik heb en vriendin die is nu 16 en een half, ze is 1m 83 en weegt 53 denk ik ...
    Dus zij is perfect om model te worden maar ze is het ook niet dusja
    Het is echt niet makkelijk

    Ik denk eerlijk gezegt nog niet dat je er klaar voor bent.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Ik wil ook heel erg stiekem model worden ;x


    I found myself in Wonderland.

    Je kan wel model worden op je 12
    een vriendni van mij is ff model geweest op haar 12
    Maar ik denk da't het beste is da't je nog even wacht.


    Learn from yesterday , live for today and hope for tomorrow.

    Blondiepants schreef:
    12 is wel nog wat jong ?
    Je moet trouwens groter zijn dan 1m70 en je moet maatje 36 hebben.


    None but ourselves can free our minds.

    de mode wereld is kei hard,dus het zal moeilijk zijn om er als 12-jarige in te komen.
    en er is niks mis met je gewicht,modellen moeten -graat-mager zijn.


    everybody needs a song.

    Boyiloveyou schreef:
    de mode wereld is kei hard,dus het zal moeilijk zijn om er als 12-jarige in te komen.
    en er is niks mis met je gewicht,modellen moeten -graat-mager zijn.



    nee dat is niet waar. je hoeft helemaal niet graat mager te zijn. er is trouwens een nieuwe regel onder het modellenwerk, je mag niet lichter zijn dan 45/50Kilo en vrouwlijke modellen mogen niet langer zijn dan 1.83M

    als je Catwalk model bent moet je (inderdaad) aan de dunne kant zijn. bij fotomodel maakt dat helemaal niks uit.

    Blondiepants schreef:
    12 is wel nog wat jong ?
    Je moet trouwens groter zijn dan 1m70 en je moet maatje 36 hebben.

    Cool, dan kan ik model worden. Ik ben 1m80 en heb maatje 34/36 :9~
    Nuja, enkel moet mijn kop nog meewillen. :'D


    Some people make the world special just by being in it

    xCIxTHx schreef:
    (...)


    nee dat is niet waar. je hoeft helemaal niet graat mager te zijn. er is trouwens een nieuwe regel onder het modellenwerk, je mag niet lichter zijn dan 45/50Kilo en vrouwlijke modellen mogen niet langer zijn dan 1.83M

    als je Catwalk model bent moet je (inderdaad) aan de dunne kant zijn. bij fotomodel maakt dat helemaal niks uit.

    jawel je moet wel graatmager zijn (:
    kijk maar eens naar een reality programma over modellen (;


    everybody needs a song.

    Perry schreef:
    (...)
    Cool, dan kan ik model worden. Ik ben 1m80 en heb maatje 34/36 :9~
    Nuja, enkel moet mijn kop nog meewillen. :'D
    tanyaa,der is niks mis me uu kop =D


    everybody needs a song.

    ik ben model,174 lang, 16 jaar, en weeg 47 kilo dus ben maar niet bang dat je veel te dun bent hoor.
    het gaat meer om je kledingmaten dan je gewicht.
    je kunt best 58 kilo wegen en model zijn.
    meestal worden modellen pas aangenomen als ze minimaal 13/14 zijn.
    ik heb geen tips om aan te komen, maar minder sporten kan miss helpen;)

    [ bericht aangepast op 22 dec 2009 - 19:59 ]

    Kijk weetje 12 jaar ontzettend jong misschien denk je over een paar jaartjes der ander over.. Ik heb maatje kleding maar 38 ik ben zoo vaak gevraagt en ben 1.82 en 16 jaartjes en weeg 75 kilo en Weetje die wereld is geen speelgoed hea;)


    Some angels have no wings.

    xCIxTHx schreef:
    (...)


    nee dat is niet waar. je hoeft helemaal niet graat mager te zijn. er is trouwens een nieuwe regel onder het modellenwerk, je mag niet lichter zijn dan 45/50Kilo en vrouwlijke modellen mogen niet langer zijn dan 1.83M

    als je Catwalk model bent moet je (inderdaad) aan de dunne kant zijn. bij fotomodel maakt dat helemaal niks uit.

    Je mag toch wel onder de 50 wegen, als je maar niet onder de 45 weegt? En je mag wel langer zijn dan 1.83, als je bijv. 1.86 bent kunnen ze doen alsof/zeggen dat je 1.83 bent en laten ze je gewoon meelopen. Dat was op mij eerst misschien van toepassing geweest, maar ik ben nu 1.79 en groei waarschijnlijk niet meer, hooguit 3 centimeter.


    hoi, jij bent leuk.