• De stelling van vandaag luidt:
    Iedereen in de wereld zou evenveel moeten verdienen.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    Idiotique schreef:
    Oneens, je moet ervoor studeren en moeite doen en de mensen die dat niet hebben gedaan mogen dan ook niet zoveel verdienen vind ik.


    Weet je, daar had ik nog helemaal niet aan gedacht! Maar dat is ook waar ja. Maar er zijn toch ook mensen die niet kunnen werken. En zij moeten dan maar leven van een uitkering?


    it's so empty living behind these castle walls

    Ja en nee,
    aan de ene kant is het vet oneerlijk dat sommige mensen zoveel meer betaald krijgen tegenover anderen,
    maar aan de andere kant werken sommige mensen nu eenmaal harder, en doen ze zwaarder werk.
    Ik zou gewoon zeggen dat het onderscheid een beetje minder zou moeten worden gemaakt, zodat het een beetje in evenwicht is maarer toch verschil is.


    Failure is the opportunity to begin again, more intelligently.

    look... als iedereen hetzelfde verdiende, zou iedereen hetzelfde werk doen; handenarbeid. de intellectuelen zouden moeten 'heropgevoed' worden (culturele revolutie in China; dit was zeer wreed..) als iedereen handenarbeid zou doen, zouden we eigenlijk ook alles samen moeten bezitten, dit wil zeggen dat niemand nog privébezit heeft en alles van de staat is. zo komen we tot een communistische staat en zoals de geschiedenis van Rusland, Siberië en de Oostblok ons verteld, loopt dit niet goed af...
    Me disagree.


    wat een lange uitleg hé...:Y)

    Oneens
    Hoe mooi het ook is dat gaat niet,daardoor is het hele comunisme gevallen.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Fragile schreef:
    Oneens, er zijn mensen die zwaarder werk doen. Die horen daar ook extra voor betaald te worden.

    Silbermond schreef:
    (...)
    Klopt ben ik het volledig mee eens. Maar aan de andere hand, er zijn ook mensen die geen flikker doen en bakken vol met geld krijgen. :\


    99% trekt geld uit verzekeringen en ziekenkassen --"

    Bewijst alles van mn pa (:


    You’re Columbus, a love pioneer who presents a new land to me

    CHILLIN schreef:
    Ja en nee.
    Want de een werkt veel harder dan een ander. Maar aan de andere kant is dan wel gelijk de armoede de wereld uit.


    Happiness hit her like a train on a track

    Silbermond schreef:
    (...)
    Klopt ben ik het volledig mee eens. Maar aan de andere hand, er zijn ook mensen die geen flikker doen en bakken vol met geld krijgen. :\


    Yup,vroeger waren dat tollenaars.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    ja omdat dan iedereen gelijk is en de armoede uit de wereld is en nee omdat de een veel harder werkt dan de ander..

    Fragile schreef:
    Oneens, er zijn mensen die zwaarder werk doen. Die horen daar ook extra voor betaald te worden.


    Some people make the world special just by being in it

    Fragile schreef:
    Oneens, er zijn mensen die zwaarder werk doen. Die horen daar ook extra voor betaald te worden.


    One Day you'll remember me...

    Oneens, waarom zou iedereen evenveel moeten krijgen? Mensen die er niets voor doen behoren ook niets toe. En hoe zou dat dan moeten met winkels? Als iedereen evenveel geld zou hebben hoeven die niet meer te bestaan, dan begint iedereen z'n eigen winkel.

    Fragile schreef:
    Oneens, er zijn mensen die zwaarder werk doen. Die horen daar ook extra voor betaald te worden.


    Protège moi de mes désirs.

    Fragile schreef:
    Oneens, er zijn mensen die zwaarder werk doen. Die horen daar ook extra voor betaald te worden.


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    Fragile schreef:
    Oneens, er zijn mensen die zwaarder werk doen. Die horen daar ook extra voor betaald te worden.


    Big girls cry when their hearts are breaking