• De stelling van vandaag luidt:
    Iedereen in de wereld zou evenveel moeten verdienen.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    Oneens, dan zou een iemand die de hele dag uit zijn neus vreet de hele, evenveel verdienen als een advocaat/automonteur/enz. Wat een belachelijk idee.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    oneens
    Je moet onderscheid maken tussen hoog- en laaggeschoolden, tussen nacht - en dagwerk, en natuurlijk heb je ook nog knelpuntberoepen en al die zever, je kan niet zomaar alle lonen gelijk leggen, want dan zou niemand nog het nut inzien van studeren, waarom zou je leren voor advocaat, als je evengoed kuisvrouw zou kunnen worden en hetzelfde zou verdienen.
    Dus nee, deze stelling slaat nergens op xp

    Oh, dat is mijn steling :'D
    Ik ben het er wel niet mee eens, iedereen moet verdienen hoeveel ze er voor werken.


    Never run out of reasons to smile...

    Fragile schreef:
    Oneens, er zijn mensen die zwaarder werk doen. Die horen daar ook extra voor betaald te worden.

    Fragile schreef:
    Oneens, er zijn mensen die zwaarder werk doen. Die horen daar ook extra voor betaald te worden.


    Just a simple "I love you" (:

    Fragile schreef:
    Oneens, er zijn mensen die zwaarder werk doen. Die horen daar ook extra voor betaald te worden.

    LadyBug schreef:
    Ik denk dat dan de hele economie in elkaar zou storten. Iedereen moet een salaris krijgen dat past bij zijn of haar beroep.


    precies

    Nee O_O omg, communisten stelling *verkiest rechts*
    Wij hebben gewoon geluk om hier te kunnen leven en carriere te maken. dat de mensen in afrika en zuid oost azie nou geen goede economie hebben (al zijn er ook aziatische landen met goede economie) is grof gezegd hun probleem. door de eeuwen heen zijn europa en amerika goed ontwikkeld, we hebben mooi klimaat en al, we zijn goed geschoold hier.
    Survival of the fittest.
    en zoals andere hier ook zeiden, mensen met zwaarder werk verdienen om beter betaald te worden.
    Armoede de wereld uit is prima, maar de rest van de wereldbevolking ervoor van hun geld ontdoen vind ik een van de ergste manieren.


    Warum bist Du so Blaß,so Kalt, so Herzlos?

    Oneens
    Je moet er wel wat voor doen,Mensen die harden er werken hebben ook meer loon


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Dat gaat gewoon niet, er moet ongelijkheid zijn anders zakt je hele economie in elkaar. Een reden waarom ook het communisme niet kan werken (:


    You're a star in heaven.

    Alleen voor de mensen die hard werken voor hun geld, en mensen die geen werk kunnen krijgen of gehandicapt zijn. Dat vind ik.

    Maarja dit is fanatasie, dit gaat toch nooit gebeuren :''D


    You can run but not hide

    CHILLIN schreef:
    Ja en nee.
    Want de een werkt veel harder dan een ander. Maar aan de andere kant is dan wel gelijk de armoede de wereld uit.


    - hoi ;D

    ONeens,
    Lijkt me sterk dat als je ahter de Gril staat bij de Mac, dat je net zowveel verdient als dat je minister president ben..


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    oneens, sommige mensen hebben harder en langer moeten studeren voor de job die ze doen, het zou oneerlijk zijn als dat niet beloond wordt.


    Smile, it makes people wonder what you are thinking.

    CHILLIN schreef:
    Ja en nee.
    Want de een werkt veel harder dan een ander. Maar aan de andere kant is dan wel gelijk de armoede de wereld uit.


    And now we're counting down to Phase Zero.