• De stelling van vandaag luidt:
    Iedereen in de wereld zou evenveel moeten verdienen.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    Oneens, er zijn mensen die zwaarder werk doen. Die horen daar ook extra voor betaald te worden.

    Ja en nee.
    Want de een werkt veel harder dan een ander. Maar aan de andere kant is dan wel gelijk de armoede de wereld uit.


    it's so empty living behind these castle walls

    Fragile schreef:
    Oneens, er zijn mensen die zwaarder werk doen. Die horen daar ook extra voor betaald te worden.
    Klopt ben ik het volledig mee eens. Maar aan de andere hand, er zijn ook mensen die geen flikker doen en bakken vol met geld krijgen. :\


    Wie du mir, so ich dir.

    Oneens, dan valt de hele economie in elkaar. Ik vind wel dat mensen die zwaar werk verrichten en weinig geld verdienen, meer zouden moeten verdienen.


    Life is hard and then we die

    Volgens mij zou dat enig evenwicht verstoren. Daarbij is er op de wereld niet genoeg edelmetaal om iedereen evenveel geld te laten hebben.
    Dat is gewoon onmogelijk.


    Where there is a sea there are pirates...

    CHILLIN schreef:
    Ja en nee.
    Want de een werkt veel harder dan een ander. Maar aan de andere kant is dan wel gelijk de armoede de wereld uit.


    I'll need a little more luck than a little bit.

    Ik denk dat dan de hele economie in elkaar zou storten. Iedereen moet een salaris krijgen dat past bij zijn of haar beroep.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    LadyBug schreef:
    Ik denk dat dan de hele economie in elkaar zou storten. Iedereen moet een salaris krijgen dat past bij zijn of haar beroep.

    Mee eens (:


    Get back motherfuckerz'

    oneens


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    LadyBug schreef:
    Ik denk dat dan de hele economie in elkaar zou storten. Iedereen moet een salaris krijgen dat past bij zijn of haar beroep.


    If You Be Loyal, You Can Do Everything

    Bah, wat een communistische stelling.
    Oneens.


    Als je hard werkt voor je geld, HOOR je meer te verdienen dan mensen die geen poot uitsteken. En anderzijds, als je niet werkt en teert op het geluk van anderen, krijg je daar enorme problemen mee als het ooit zou uitkomen.


    Life is an art, not a science.

    Nee. Iedereen weet wat er met het communisme gebeurd is...


    I want my bloody cheese now!^^

    Fragile schreef:
    Oneens, er zijn mensen die zwaarder werk doen. Die horen daar ook extra voor betaald te worden.


    Dragons are like... ME!

    Silbermond schreef:
    (...)
    Klopt ben ik het volledig mee eens. Maar aan de andere hand, er zijn ook mensen die geen flikker doen en bakken vol met geld krijgen. :\


    ~Lucky Cat~

    Fragile schreef:
    Oneens, er zijn mensen die zwaarder werk doen. Die horen daar ook extra voor betaald te worden.


    You are the poetry Shakespeare was missing.