• Nou ik heb dus een week geleden paranomial active gekeken met een vriendin. En hij was best wel eng. En ik kon dus niet slapen (dus ik beloofde mezelf weer dat ik nooit meer een horror film zou kijken, en de volgende dag ben ik het alweer vergeten en kijk ik vervolgens weer op een dag een horror film en dan beloof ik het mezelf weer xD
    Zo irritant, ik ben eigenlijk bang voor zulke films, maar dan kijk ik toch weer :']


    You can run but not hide

    Ik ben echt heel rap bang van zo een films. Maar die film vond ik niets.


    Some people make the world special just by being in it

    Alysse schreef:
    Ik ben echt heel rap bang van zo een films. Maar die film vond ik niets.


    Ik vond de demon maar eng in die vrouw :x


    You can run but not hide

    Ik heb het gezworen, maar ik heb de film nog eens gekeken + het vervolg erop.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ik kijk ziezo geen horrorfilms.

    ik ben ook altijd bang maar ik kijk altijd horror films, maar ik beloof mezelf ook niks ;x omdat ik weet dat ik zowizo ooit weer een horrorfilm ga kijken.


    Cowards die many times before their deaths.

    Ik kijk ook bijna nooit horrorfilms, omdat ik weet dat ik er bang van word.

    Ik heb die film nog niet gezien, maar ik word sowieso niet snel bang van films.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Fragile schreef:
    Ik kijk ook bijna nooit horrorfilms, omdat ik weet dat ik er bang van word.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    ik hou van horrorfilms.


    Stop holding me under and let me breathe.

    Geen last van zulke situaties. Als ik al bang wordt van een film, is het enkel tijdens de film en eventueel nog even daarna. (:


    " I'm not your boyfriend, baby. "