• Dat er alle drachtige geiten worden afgemaakt omdat er 6 mensen dood zijn gegaan door die ziekte. Er gaan meer mensen dood aan in de auto rijden dan dit, die arme dieren kunnen er toch ook niks aan doen?


    when words fail, music speaks.

    mee eens !!


    Be true to yourself

    niet echt nee, maar de regering had al Véél eerder in moeten grijpen, dan was dit niet nodig.


    We can only learn to love by loving.

    Weet, echt erg.Kunne we net zo goed iedereen met de mexicaanse griep doden,komt op het zelfde neer.
    Trouwens op besmette boederijen moeten ook de niet drachtoge en de mannetjes sterven(toch?)


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Luctus schreef:
    Weet, echt erg.Kunne we net zo goed iedereen met de mexicaanse griep doden,komt op het zelfde neer.
    Trouwens op besmette boederijen moeten ook de niet drachtoge en de mannetjes sterven(toch?)
    Ja volgens mij wel.


    when words fail, music speaks.

    Dierenmishandeling, kom op. Ze zouden dat rare mens op moeten pakken, met der plukje blond voor.[/hoe lelijk] dit vind ik de ergste vorm van dierenmishandelin.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Ik heb medeleiden met die geitjes. En het slaat eigenlijk ook nergens op. Als er mensen overleden zijn door een auto ongeluk gaan ze toch ook niet alle auto's verbieden.

    En het ergste is nog,dat er niet genoeg inenting spul was en ze te laat zijn begonnen waardoor die dieren nu geslacht moeten worden. Dat mens moet zelf geruimt worden


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall