• Als je lief het uitmaakt voor een vriendin.
    Eerst zat hij te zeggen hoe graag hij me zag. Dat niemand hem ooit zo gelukkig heeft gemaakt, nog nooit zo verliefd. Dat ik echt speciaal was. Anders dan de anderen. Totdat hij eigenlijk ook wat voelt voor een nepvriendin van mij, die hem zo veel mogelijk probeerde te verleiden. Nu heb ik veel vragen. Hij zei dat hij elke kus met me meende. Hij deed er alles aan om onze relatie te behouden. Maar na drie dagen vakantie bekeert hij zich en gaat het alleen maar over die vriendin.

    Ik haat het om verliefd..


    You'll never dream alone. <3

    Wat een klootzak. Sorry, maar dat is het enige wat ik over hem kan zeggen.
    Maar meid, je moet hem gewoon vergeten. Hij is je niet waard!


    Never run out of reasons to smile...

    Wat een klootzak ;x sorry Kika maar je verdient ÉCHT zoveeel beter


    We can only learn to love by loving.

    Omg, ik denk dat ik die nepvriendin iets zo aandoen. =='
    doe maar niet.

    [ bericht aangepast op 21 dec 2009 - 14:00 ]


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    omg,stomme nepvriendin ><
    dat suckt echt wel ...
    veel sterkte,en als die jongen jou laat vallen voor dat meisje,bedenk jezelf dan dat hij je niet verdient (;


    everybody needs a song.

    Boyiloveyou schreef:
    omg,stomme nepvriendin ><
    dat suckt echt wel ...
    veel sterkte,en als die jongen jou laat vallen voor dat meisje,bedenk jezelf dan dat hij je niet verdient (;


    I need you like a heart needs a beat

    Die nepvriendin is echt gemeen.
    Sterkte
    (flower)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    (:
    Dank je. Gosh, alleen is het zo kaka moeilijk om hem weg te denken.. Dit is al de tweede keer dat die "vriendin" mijn vriendje heeft kunnen verleiden..


    You'll never dream alone. <3

    Minority schreef:
    (:
    Dank je. Gosh, alleen is het zo kaka moeilijk om hem weg te denken.. Dit is al de tweede keer dat die "vriendin" mijn vriendje heeft kunnen verleiden..

    wat een trut !
    ik zou zeggen ; dumpen die biatch !


    everybody needs a song.

    wat een naaistreek serieus !!!

    kutwijf dat ze is

    dat ze zich niet schuldig voelt !


    Be true to yourself

    Boyiloveyou schreef:
    (...)
    wat een trut !
    ik zou zeggen ; dumpen die biatch !


    Het probleem is.. dat is de bf van mijn bf.. En daar sta ik dus altijd bij. En waar zij dus nu zal staan achter de vakantie, staat hij.


    You'll never dream alone. <3

    Nou, ik heb net hetzelfde meegemaakt, enkel deed het nog meer pijn omdat hij daarna nog zei dat ie nooit van me gehouden heeft, maarja, allereerst, die jongen heeft heel oneerlijk tegen je gedaan, het beste is om hem te vergeten en ik weet dat het heel moeilijk is om iemand te vergeten van wie je houdt, maar probeer zo min mogelijk om aan hem te denken, je kan niet meer proberen, en die vriendin, aangezien ik net gelezen heb dat dit al de tweede keer is, wàt een ****, zoiets doe je niet, als ze één enkel greintje respect voor je gehad had, had ze zoiets niet gedaan, en ookal staat ze bij je bf en jij bij je bf dus ook, zeg tegen je bf dat je niet bij haar wil staan na wat ze je heeft aangedaan en als je bf een goede vriendin is, dan zal ze dat zeker begrijpen, negeer die jongen een tijdje, hij moet het maar begrijpen, hij heeft je gekwetst, dus hij moet het maar aanvaarden dat jij hem nu even negeert.

    x

    Dudie, je verdient véél beter. Much beter dan die klootzak. And dump die biatch.

    und ich bin trouwens dude, aka Rose (nerd)

    [ bericht aangepast op 21 dec 2009 - 18:41 ]


    Love is forever. At least, that's what they say.

    Ugh... meer kan ik er niet over zeggen...


    Get back motherfuckerz'