• Hoe vertel je 'hem' dat je van hem houdt, wat is de beste manier of hoe pak je zoiets aan?

    Een vriendin zegt, gewoon vertellen.. een NEE heb je en een JA kan je krijgen. Maar ik durf het niet, hoeveel ik ook van hem hou! Ik durf niet ):

    Opschrijven.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik zou niet meteen vlak af zeggen 'Ik hou van je', want dan kan hij je misschien ontwijken als hij niet hetzelfde voor jou voelt. Je kan denk ik best het een beetje subtiel zeggen.


    All was well.

    een schattig briefje sturen:Y)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    schrijven ben ik zeer zeker een voorstander van
    en als je weet dat hij ook van jou houdt
    dan kun je het een keer op een romantische plek tegen hem zachtjes fluisteren


    Why don't you break my heart

    Je kunt bevoorbeeld beginnen praten tegen hem dat er een jongen is. Waar je veel voor voelt en je het hem niet durft zeggen omdat je bang hebt voor zijn reactie. Als zijn reactie daarop positief is, kun je zeggen dat je eigenlijk gewoon over hem aan het praten was ^^ Kan hij nooit slecht gaan reageren (:

    Als hij online komt;
    'HOI, IK HOU VAN JOU, JIJ OOK VAN MIJ?'

    Oke, neem hem apart in school. (als hij bij jou op school zit), Maar je kunt het best persoonlijk zeggen, en niet via sms/msn ofzo. :') x


    Some people make the world special just by being in it

    Ik wil zeggen; zeg het persoonlijk, dan kan je zijn reactie zijn, zijn gezichtsuitdrukking zien en zijn stem horen. Als hij geen asshole is, zal hij je begrijpen. Is hij wel een klootzak, maak je ongeveer hetzelfde mee als mij. Succes (:


    Only losers can act the way you do

    LIZEPIET schreef:
    Ik zou niet meteen vlak af zeggen 'Ik hou van je', want dan kan hij je misschien ontwijken als hij niet hetzelfde voor jou voelt. Je kan denk ik best het een beetje subtiel zeggen.

    Een briefje. Maar weet je zeker dat hij ook op jou is?


    Whatever you do, have fun

    Het beste dat je kan doen, is het zeggen. Maar niet vlakaf. Als je hem niet zo vaak ziet, kan je zeggen dat je hem (ge)mis(t) (hebt). En daarna, kan je het misschien zeggen. Ik heb ook héél veel stress gezegt, maar hij was lief en hij vertelde me dat hij niks voor mij voelde. Maar, hij is nog steeds een vriend van me. Dus, gewoon, rustig, zeggen.


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    LIZEPIET schreef:
    Ik zou niet meteen vlak af zeggen 'Ik hou van je', want dan kan hij je misschien ontwijken als hij niet hetzelfde voor jou voelt. Je kan denk ik best het een beetje subtiel zeggen.


    Protège moi de mes désirs.

    LIZEPIET schreef:
    Ik zou niet meteen vlak af zeggen 'Ik hou van je', want dan kan hij je misschien ontwijken als hij niet hetzelfde voor jou voelt. Je kan denk ik best het een beetje subtiel zeggen.

    ik hou van jou schrikt jongens een beetje heel erg af als je dat zo ineens zegt. zeg beter: ik vind je heel leuk.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.