• Oké, ik vraag me dus al een tijd af... Is Bill nu eigenlijk emo?? Volgens mij heeft hij gewoon zijn eigen style, maar veel kinderkes zeuren altijd tegen mij dat Bill emo is enzo... dan weet ik daar du niet echt andwoord op te geven! x'D Kunnen jullie mij please helpen?!
    xXx Anouk


    Tears are crashing out of my eyes

    Bill is Bill, schatz ;)


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Bill is dus echt geen EMO. dôhh.

    by my in de klas zeggen ze dat hy goth is (indd, ze moeten een leven zoeken).

    Bill is Bill, schatz ;)

    Yap da's fo sure


    Why don't you break my heart

    Bill is Bill, schatz ;)


    idd x3

    net alsdat ik ik ben x3


    We can only learn to love by loving.

    (...)

    idd x3

    net alsdat ik ik ben x3


    en Nicol is Nicol ;)


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Hij is geen emo,Hij heeft gewoon zijn eigen style..En een ''emo'' die zegt dat ie emo is, liegt eigenlijk altijd ;P Emoo ben je van binnen,en wij weten niet wat er daarbinnen bij bill afspeelt;P


    Pictures fade away, but memories are forever

    Bill is Bill, schatz ;)


    Idd.
    Niets minder niets meer.
    Gewoon B-I-L-L dx


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ja, nu je zin?
    Nee natuurlijk is hij geen emo -.-

    Bill is Bill

    Een jongen met eigen stel

    Hij is geen emo,Hij heeft gewoon zijn eigen style..En een ''emo'' die zegt dat ie emo is, liegt eigenlijk altijd ;P Emoo ben je van binnen,en wij weten niet wat er daarbinnen bij bill afspeelt;P

    Aah oké, nu kan ik teminste gwn een andwoord terug geven als ze weer beginnen te zijken! x'D Bill is Bill <333


    Tears are crashing out of my eyes

    Ja, nu je zin?
    Nee natuurlijk is hij geen emo -.-

    Zo was het du ook niet bedoelt.. -.-


    Tears are crashing out of my eyes

    Bill is gewoon Bill, maar hij is idd, wel donker gekleed, maar zeker geen emo, dat merk je wel vind ik ^^

    Ik vind Bill veel te vrolijk voor een Emo, maar ik vroeg het me gewoon af omdat veel mensjes dat aan mijn vragen op school enz..


    Tears are crashing out of my eyes

    Ik vind Bill veel te vrolijk voor een Emo, maar ik vroeg het me gewoon af omdat veel mensjes dat aan mijn vragen op school enz..

    Emo's kunnen ook vrolijk zijn,Maar ze verbergen de pijn meestal..


    Pictures fade away, but memories are forever

    Ik vond emo altijd gewoon een kledingsstijl xD
    nouja