• Oké, ik vraag me dus al een tijd af... Is Bill nu eigenlijk emo?? Volgens mij heeft hij gewoon zijn eigen style, maar veel kinderkes zeuren altijd tegen mij dat Bill emo is enzo... dan weet ik daar du niet echt andwoord op te geven! x'D Kunnen jullie mij please helpen?!
    xXx Anouk


    Tears are crashing out of my eyes

    Bill is gewoon Bill xD Hij doet gewoon wat hij zelf wil en heeft zijn eige stijl! He's just the best!!


    You're so right ;)


    Tanya is de beste.

    Als Bill al ''iets'' zou zijn in hij wat mij betreft (EN NU NIET BOOS GAAN REAGERENxD) Bi/Homo en gothicachtig (alsjehetmijvraagt)

    Ik denk niet dat hy emo is [al vind ik emostyl wel stoer]] maa ik denk eerder dat hy gwn sn eigen styl heeft ..


    Crack a bottle

    Bill, Emo .? Nee Zoet, Bill heeft zijn eigen stijl. De Billstijl. (:


    It even took me by surprise

    Bill, Emo .? Nee Zoet, Bill heeft zijn eigen stijl. De Billstijl. (:


    It even took me by surprise

    Bill is zichzelf met emoinvloeden?


    I am an idiot, I move.

    Als Bill al ''iets'' zou zijn in hij wat mij betreft (EN NU NIET BOOS GAAN REAGERENxD) Bi/Homo en gothicachtig (alsjehetmijvraagt)

    gothic weet ik niet... maar de rest wel een beetje (niet slaan mensen, mijn mening)


    I am an idiot, I move.

    Bill heeft zijn eige stijl.

    Wikipedia:

    Uiterlijk
    Het uiterlijk van Bill Kaulitz wordt vaak getypeerd als vrouwelijk. Zijn uiterlijk is geïnspireerd door dat van bekende Japanse artiesten zoals Hyde, Mana en Miyavi en anderen uit de zogeheten Visual kei scene.


    Visual Kei.

    Visual Kei is een muzikale subcultuur uit Japan, gekenmerkt door excentrieke, flamboyante en vaak androgyne uiterlijken met veel make-up, kleurrijke kapsels en modieuze outfits. Visual kei ontstond begin jaren tachtig. Visual kei-bands spelen hoofdzakelijk verschillende soorten rock- en metalmuziek.

    Geschiedenis
    De uiterlijke verschijningsvorm van visual kei vindt zijn oorsprong in stijlen als new romantic, batcave en glamrock acts als die van David Bowie en Kiss.

    De eerste visual-kei bands waren de metalformaties X Japan[1] en Dead End. X Japan was vanaf 1982 actief, maar brak pas door in 1989. Samen met de doorbraak van X Japan werd visual kei in Japan een bekender fenomeen. Dead End was tevens in die periode erg populair.

    Buiten Japan bleef visual kei lang onbekend. Daarin kwam halverwege de jaren 2000 verandering toen de Japanse popcultuur zich over de wereld verspreidde mede door de toenemende populariteit van anime, de Japanse animatiefilmstijl. Tegenwoordig is visual kei ook een verschijnsel buiten Japan. De Duitse pop-rock band Cinema Bizarre is een voorbeeld van een niet-Japanse act.

    [bewerk] Kenmerken
    De muziek onderscheidt zich van andere stromingen, maar is vaak rock-georiënteerd. De benaming valt of staat bij het uiterlijk van de bands. Het genre kent zowel qua muziek als qua verschijning wel invloeden van uiteenlopende andere muzikale stromingen, waaronder glam, cyberpunk en gothic, maar ook new romantic, batcave, metal en pop.


    Visual Kei-bands.

    X Japan.
    Cinema Bizarre.
    Alice Nine.
    Malice Mizer.
    Dead End.
    Antic Cafe.[/i]

    Ik heb het ook maar van internet, dus ga niet lopen zeiken als er iets niet klopt, want ik heb het maar van internet afgehaald. -.-



    -

    ANOUK!!!
    Hoe Durf je dat vragen??
    Bill Is Bill
    Ik dacht echt dat je beter wist xD

    ILY(K)


    death to the one at the end of the serenade.

    Bill is geen emo,ook al schrijven ze dat in de krant,en zeggen ze dat bij mij op school.
    gwn omdat Bill zwarte make-up en nagelak draagt en soms iets zwart draagt zou hij een emo zijn,da vind ik zo belachelijk,bill heeft gewoon z'n eige styl!
    punt uit!


    I need you like a heart needs a beat

    Bill is Bill gewoon ^^
    de make-up maakt hem een klein beetje emo, maar kom. Bill heeft zijn eigen stijl, daarmee BASTA xD


    Erase and Replace

    Hij is geen emo,Hij heeft gewoon zijn eigen style..En een ''emo'' die zegt dat ie emo is, liegt eigenlijk altijd ;P Emoo ben je van binnen,en wij weten niet wat er daarbinnen bij bill afspeelt;P

    inderdaad!!


    Let me be me...

    Bill is niet emo,, want emo is geen kledingstijl.

    Hij is een B-I-L-L. :'D Net als Anke een A-N-K-E is. (:


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    Oké ik bn blij dat de meeste vna jullie normaal reageren! Nu kan ik lekker een andwoord terug geven^^!

    BTW;; FreakingxTH is GuitarAttack