• Oké, ik vraag me dus al een tijd af... Is Bill nu eigenlijk emo?? Volgens mij heeft hij gewoon zijn eigen style, maar veel kinderkes zeuren altijd tegen mij dat Bill emo is enzo... dan weet ik daar du niet echt andwoord op te geven! x'D Kunnen jullie mij please helpen?!
    xXx Anouk


    Tears are crashing out of my eyes

    Emo is ook iets dat je van binnen bent, maar meestal loop je er niet mee te koop toch?! Idd, emo´s kunnen vrolijk zijn maar Bill is wel über vrolijk! OMG, ik kap anders lijk ik zo bijdehand! x'D


    Tears are crashing out of my eyes

    Ik kan hier pissig om worden. Altijd maar dat emogezeik. Tuurlijk is hij geen emo.


    blame the bully.

    Bill is Bill, schatz ;)


    Hèhè. Kijk, daar ben ik het nou eens mee eens!
    Iedereen is uniek, dus waarom blijft iedereen sommige mensen in een hokje plaatsen?


    I recycle my thoughts.

    no!

    ze zeggen wel dat als je naar hun muziek luisterd je wemo bent , ZIELIG!
    ze zijn geen emo's , ze hebben hun eigen stijl<3

    Ik mag toch wel iets vragen als ik iets niet helemaal 100% zeker weet? Wat is daar mis mee dan?! En al was hij emo, hij is en blijft altijd sexy!


    Tears are crashing out of my eyes

    Ik mag toch wel iets vragen als ik iets niet helemaal 100% zeker weet? Wat is daar mis mee dan?! En al was hij emo, hij is en blijft altijd sexy!

    Het lijkt me niet dat jij staat te springen als ze je emo noemen.


    blame the bully.

    (...)

    Hèhè. Kijk, daar ben ik het nou eens mee eens!
    Iedereen is uniek, dus waarom blijft iedereen sommige mensen in een hokje plaatsen?

    Agreed!
    Maar ik krijg altijd die vraag van klasgenoten, als ze weten dat ik TH fan ben vragen ze: Is Bill emo? En ik wist daar tot nu toe gwn geen andwoord op! Als je een keer iets te donker gelkeed bent word je meteen gothic genoemt -.-!


    Tears are crashing out of my eyes

    (...)
    Het lijkt me niet dat jij staat te springen als ze je emo noemen.

    Ik noem hem ook geen emo, alleen die dome TH haters -.-!


    Tears are crashing out of my eyes

    (...)
    Agreed!
    Maar ik krijg altijd die vraag van klasgenoten, als ze weten dat ik TH fan ben vragen ze: Is Bill emo? En ik wist daar tot nu toe gwn geen andwoord op! Als je een keer iets te donker gelkeed bent word je meteen gothic genoemt -.-!

    Als ze vragen:
    Is Bill emo? Nee.
    Is Bill gothic? Nee.
    Wat is hij dan o_O? Bill?


    I recycle my thoughts.

    Bill is gewoon Bill xD Hij doet gewoon wat hij zelf wil en heeft zijn eige stijl! He's just the best!!

    (...)
    Als ze vragen:
    Is Bill emo? Nee.
    Is Bill gothic? Nee.
    Wat is hij dan o_O? Bill?

    Whaha x'D die vind ik goewd!


    Tears are crashing out of my eyes

    Bill is niet emo :')

    Bill is sex, uhu

    Bill is gewoon Bill
    eigen style, ja.
    dat merk je wel aan zijn coelie kapsel

    Jaaah, hij heeft coewl kapsel heá! Mjha, sommig vinden het dom dat ik het vraag hiero -.-!


    Tears are crashing out of my eyes

    Hij heeft eigen style vind ik.<33


    Love is in the air'<3

    Hij is totaal géén emo en ook geen gothic of what ever. Hij heeft gewoon zijn eigen smaak, die nu eenmaal helemaal apart is dan de andere jongens die op de aarde rondlopen. Dat is waarom hij zo speciaal is. Hij is gewoon zichzelf!

    x Hann