HEARTCRASH schreef:
(...)
lief blijven Kirsten ^^
ze mag toch wel zeggen wat ze wil?
ookal interesseert het haar niet. ;p
Nee, daar zijn we een tijd terug heel duidelijk in geweest :'D. Als het iemand niet boeit reageer je niet. Wat heb ik nou aan 'hm okéy', daar word je toch stront chagrijnig van :'DD.
MacGregor schreef: Ze ziet er plotseling echt te oud uit, moet ik zeggen. ;o
Ja echt he . Nu zie je gewoon heel goed dat ze een stuk ouder geworden is. Maar ik bedoel, ze word al 50 en in de tussentijd heeft ze er wel super goed uitgezien. Het oudere aan haar vind ik eigenlijk ook wel passen en mooi.
Ja echt he . Nu zie je gewoon heel goed dat ze een stuk ouder geworden is. Maar ik bedoel, ze word al 50 en in de tussentijd heeft ze er wel super goed uitgezien. Het oudere aan haar vind ik eigenlijk ook wel passen en mooi.
50?! ;o
Omg! Ik dacht zo: 'ze ziet er plotseling zo 35 uit.' eigenlijk, want ik dacht dat ze iets in de twintig was. x'D
En Bill had toch een crush op haar, geloof ik? Hm, daarom heeft die nog steeds geen vriendin, eigenlijk valt die op oudere vrouwen.
MacGregor schreef:
(...) 50?! ;o
Omg! Ik dacht zo: 'ze ziet er plotseling zo 35 uit.' eigenlijk, want ik dacht dat ze iets in de twintig was. x'D
En Bill had toch een crush op haar, geloof ik? Hm, daarom heeft die nog steeds geen vriendin, eigenlijk valt die op oudere vrouwen.
Hahah aja ze word in april 50. En ja Bill valt dan wel op knappe oudere vrouwen