• Nena staat model voor de online catalogus OTTO, met als promo naam Nena’s Welt. Natuurlijk horen daar ook foto’s en interviews bij.

    Interview met Nena over de campagne met OTTO.

    [ bericht aangepast op 18 dec 2009 - 14:20 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    'k ken haar eigenlijk niet zo, maar ze ziet er wel goed uit daar ^^.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    HEARTCRASH schreef:
    (...)
    lief blijven Kirsten ^^
    ze mag toch wel zeggen wat ze wil?
    ookal interesseert het haar niet. ;p
    Nee, daar zijn we een tijd terug heel duidelijk in geweest :'D. Als het iemand niet boeit reageer je niet. Wat heb ik nou aan 'hm okéy', daar word je toch stront chagrijnig van :'DD.


    Wie du mir, so ich dir.

    Ze ziet er plotseling echt te oud uit, moet ik zeggen. ;o


    Where there is a sea there are pirates...

    MacGregor schreef:
    Ze ziet er plotseling echt te oud uit, moet ik zeggen. ;o
    Ja echt he :Y). Nu zie je gewoon heel goed dat ze een stuk ouder geworden is. Maar ik bedoel, ze word al 50 en in de tussentijd heeft ze er wel super goed uitgezien. Het oudere aan haar vind ik eigenlijk ook wel passen en mooi.


    Wie du mir, so ich dir.

    Silbermond schreef:
    (...)
    Ja echt he :Y). Nu zie je gewoon heel goed dat ze een stuk ouder geworden is. Maar ik bedoel, ze word al 50 en in de tussentijd heeft ze er wel super goed uitgezien. Het oudere aan haar vind ik eigenlijk ook wel passen en mooi.

    50?! ;o
    Omg! Ik dacht zo: 'ze ziet er plotseling zo 35 uit.' eigenlijk, want ik dacht dat ze iets in de twintig was. x'D
    En Bill had toch een crush op haar, geloof ik? Hm, daarom heeft die nog steeds geen vriendin, eigenlijk valt die op oudere vrouwen. :X


    Where there is a sea there are pirates...

    MacGregor schreef:
    (...)
    50?! ;o
    Omg! Ik dacht zo: 'ze ziet er plotseling zo 35 uit.' eigenlijk, want ik dacht dat ze iets in de twintig was. x'D
    En Bill had toch een crush op haar, geloof ik? Hm, daarom heeft die nog steeds geen vriendin, eigenlijk valt die op oudere vrouwen. :X
    Hahah aja ze word in april 50. En ja Bill valt dan wel op knappe oudere vrouwen (nerd)(krul)


    Wie du mir, so ich dir.

    Ik ken haar niet


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    ItsYouAndMe schreef:
    Ik ken haar niet
    Je kent nena niet :|? Come on! 99 luftballons? Die ken je toch wel (krul)


    Wie du mir, so ich dir.

    Ik vind het wel vet ;D


    I'd rather go naked than wear fur.

    ik vind et wel cool =D
    Maar dat andere langere haar vond ik mooier, da vond ik wat liefer bij haar staan

    http://www.epochtimes.de/pics/2007/08/08/l/2007-08-08-l--20070730105855_DEU_PERSONALITY_NENA_URTEIL_FRA109.jpg

    Kijk dan da haar was toch veel leuker bij haar!? ^^

    [ bericht aangepast op 22 dec 2009 - 15:31 ]


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    ItsYouAndMe schreef:
    Ik ken haar niet


    omg wie kent nena niet? xD


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Zij ziet er ook nog goed uit voor haar leeftijd ;o


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    @Chased ik vind het oude haar ook veel hipper. Maar dit staat der ook wel, tis punky en dat vind ik wel leuk :Y)


    Wie du mir, so ich dir.