• ik denk dat iedereen van jullie wel iets engs heeft meegemaakt op uets engs gehoord/gelezen heeft...

    zoiets als dit:

    Er was een meisje die ging oppassen, die ouders gingen weg en hoorden onderweg op de radio: PAS OP! er is een psychopaat (ofzoo, een gestoorde gast dus) ontsnapt!! Het meisje zat in de woonkamer tv te kijken, en zag opeens dat ze een clownsbeeld hadden, dat best raar naar haar staarde.. dus zij beld die ouders op en zegt: 'Mag ik een kleed over dat clownsbeeld leggen, want hij kijkt zo raar!' en die ouders antwoorden: 'Hè? we hebben helemaal geen clownsbeeld!!' Dat was dus die psychopaat die dat meisje wou vermoorden, verkleed als clown!! IEEEEEEEL rotverhaal hea??,, het is vast niet echt gebeurt!!


    {What's wrong with being different?}

    Vind het niet eng eigenlijk. ;x

    [ bericht aangepast op 18 dec 2009 - 17:45 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    Shambhala schreef:
    Vind het niet eng eigenlijk. ;x


    Cowards die many times before their deaths.

    Ik houd niet van clowns :')
    euuhm ik kan me nu niet echt een herineren (:


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    Creation schreef:
    Ik houd niet van clowns :')
    euuhm ik kan me nu niet echt een herineren (:


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Creation schreef:
    Ik houd niet van clowns :')
    euuhm ik kan me nu niet echt een herineren (:
    Clowns zijn cool :3 Behalve Pennywise ._. Die isssss stom.


    I live for the applause, you will die for it.

    mwah ik haat clownsxD

    kheb er nog een trauma aan over gehouden...:(


    {What's wrong with being different?}

    Een jonge vrouw woont alleen met haar hond in een vrijstaand huis. Die hond is ook haar bewaking, als ze thuis is hoort ze de hond altijd blaffen als er iets aan de hand is.
    Op een avond als de vrouw naar bed gaat, hoort ze wat gestommel. Even later hoort ze de badkamerdeur een beetje kraken. "Ben jij dat Rex?" roept de vrouw tegen haar hond. Even later voelt ze een warme tong die haar hand likt.
    De volgende ochtend als ze wakker wordt doet ze de gordijnen open en ziet ze allemaal bloedvlekken op het dekbed. Verward loopt ze naar de badkamer om te douchen. Als ze de deur opent ziet ze haar hond liggen. Dood en in stukken gehakt. Op de spiegel heeft de moordenaar met bloed geschreven: "Mensen kunnen ook aan je hand likken."

    Die heeft mijn leerkracht bio eens verteld aan ons en ik vond hem persoonlijk best leuk! ;3


    Let the Night embrace you

    xD idd best leuk, maar als het mij zou overkomen...ik denk dat ik me als mars verkleed en onder een matras ga liggenxD


    {What's wrong with being different?}

    Ah, dat zijn zo'n verhalen die je toen je klein was aan elkaar vertelde om elkaar bang te maken. :Y)

    iemand zelf nog iets mee gemaakt?


    {What's wrong with being different?}

    Snake schreef:
    Een jonge vrouw woont alleen met haar hond in een vrijstaand huis. Die hond is ook haar bewaking, als ze thuis is hoort ze de hond altijd blaffen als er iets aan de hand is.
    Op een avond als de vrouw naar bed gaat, hoort ze wat gestommel. Even later hoort ze de badkamerdeur een beetje kraken. "Ben jij dat Rex?" roept de vrouw tegen haar hond. Even later voelt ze een warme tong die haar hand likt.
    De volgende ochtend als ze wakker wordt doet ze de gordijnen open en ziet ze allemaal bloedvlekken op het dekbed. Verward loopt ze naar de badkamer om te douchen. Als ze de deur opent ziet ze haar hond liggen. Dood en in stukken gehakt. Op de spiegel heeft de moordenaar met bloed geschreven: "Mensen kunnen ook aan je hand likken."
    Die heeft mijn leerkracht bio eens verteld aan ons en ik vond hem persoonlijk best leuk! ;3

    Díe vind ik wel eng :/

    [ bericht aangepast op 18 dec 2009 - 17:56 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    Ik ben bang van clowns en ik kende dat al maar dat was een beetje anders ...


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Shambhala schreef:
    (...)Clowns zijn cool :3 Behalve Pennywise ._. Die isssss stom.

    Pennywise is eng T_T Joker is nmr#1<3
    Ik las iets over een man in een konijn pak met een bijl :3 *heeft een boek vol met zo'n verhaaltjes* en die man in een konijn pak kwam een keer per jaar, met halloween achter mensen aan rennen ofzo? x'D

    [ bericht aangepast op 19 dec 2009 - 0:39 ]

    Mijn vriend had zoiets.
    Hij woont ergens in een afgelegen ding en hij was op de fiets, want hij had nog geen auto. Op de radio had ie gehoord dat er een psygo rondliep in de buurt van die stad.
    Dus hij fietst naar huis en precies waar geen lantaarns staan krijgt ie ene lekke band. Hij staat daar dus, was zn batterij van de mobiel leeg. Moest ie naar huis toe lopen. Gelukkig niet zo ver, maar wel scheite eng.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Ik ken er best veel, maar die zijn wel allemaal in het Engels :')


    There are several things that I have been doing wrong.