• Haha, wij belden ooit eens naar een jongen van het zesde waar we toevallig zijn gsm numer van hadden gevonden en toen zeiden we; 'Hallo, oe spreekt met marokanenseks, als oe meer wilt bel dan naar het noemer -gsm nummer van één van ons- hier alvast een voorproefje; en toen hijgden we allemaal zo :'D. Vijf minuten later belde die ket terug naar da nummer van mijn vriendin en wij pakke zo op, want wij hadden niet door da hij da was 'Ja, is da hier die marokanenseks? Ik verveel mij, weete' Wij lagen echt dubbel jonge :'DD

Ooit ook al zo'n ervaring gehad?
    :9~

[ bericht aangepast op 16 dec 2009 - 20:29 ]

All was well.

MERELKLAAS schreef:
    En ook een keer met mijn bestie in een telefoonboek gezocht naar mevrouw de wit. we hadden een gevonden. en wij bellen daarnaar, en die neemt op ; "Hallo met (zijn naam)" Ik vraag zo met een lage mannenstem; "Is mevrouw de wit daar alstublieft?" Hij; "Nee, maar ik ben haar man." Ik; "Oke vraag dan even of ze straks even wil dammen. Ik ben namelijk meneer zwart."

XD

hahaha das pas hilarisch! x')

" 'Cause my religion is you, Kleine Monsters."

Omg (lol)

Never run out of reasons to smile...

Toen ik nog een klein mormel was ging ik in het weekend 's morgends met mijn broer altijd naar de telefoon. En we belden stiekem zonder mama en papa het wisten zomaar naar mensen. We tikten gewoon een nummer in. Ik kan me nog goed herinneren dat ik bij één persoon zei; "Dikke pompoen"

Haha, die goeie ouwe tijden! <3

You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

Papercut schreef:
    Hahaha geniaal.

hoi, jij bent leuk.

Ghaha, zalig. xd

Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

wij belden naar een vriend en zeiden dat we van de afhaalchinees waren. daarna lachten we en zeiden we dat hij echt achterlijk was. wa wij dus niet wisten was dat de gsm nog aan stond...:X

You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

Een vriendin belde al eens naar mij met haar huistelefoon en toen ik oppakte zei ik zo met zo'n hoge stem 'Konichiwa, met de afhaalcinees'

Leuk dat Konichawa niet eens Chinees is _O_

Raspberry poptarts dude

Was met m'n vriendinnen gaan winkelen en in de Hema zagen we zo'n netlogsletje haar gsm nummer opschrijven op het papiertje bij de balpennen, waar je normaal je pen op uitprobeert.

Toen hebben we dat kind zitten bellen, gelijkaardig wat jullie deden. :')

undercover schreef:
    HAHAH dat begrijp ik ja :9~

Wrinkled linen and half tinted sunnies.

Doen wij altijd als we studie hebben.

Ik belde een oud klasgenoot van mij anoniem
    "hallooo iek wil graag ein pizza bestellon! Doe maar ein pizza salami en ein pizza hawaiii!"
    Dus hij zo "heeeeh watte?!"
    Dus ik zo "Neeheee, een pizza hawaii stommerd!"
    Entoen zei die nog wtf en hing die op Ö

En ik heb mijn ex een keertje gebelt, hij haat tokio hotel. Dus toen belde ik zo en zei "hello, du hasst ein meet&greet gewinnt mit Tokio Hotel!" -nee mijn duits is niet goed-, entoen reageerde die kei suf _o-

En verder neem ik anoniem altijd op met "hello, with mister sexy pizza?"

[ bericht aangepast op 17 dec 2009 - 8:47 ]

I don't need words to feel those lips.

Prodigy schreef:
    Was met m'n vriendinnen gaan winkelen en in de Hema zagen we zo'n netlogsletje haar gsm nummer opschrijven op het papiertje bij de balpennen, waar je normaal je pen op uitprobeert.

Toen hebben we dat kind zitten bellen, gelijkaardig wat jullie deden. :')
    haha het is wel duidelijk dat het een netlogsletje is,wie is er nu zoo dom om zijn nummer daar te schrijven ?
    en hahaha,dat van die jongen bellen is geniaal :')
    ik heb een keertje een jongen uit mijn klas gebeld -hij had mijn nummer niet- toen hij voor de klas een bespreking was aan het doen,zijn gezicht was goud waard :Y)

everybody needs a song.

1 keer hadden ik en een paar vrienden naar een jongen gebelt die we totaal niet moeten, we hadden ons nummer anoniem gemaakt en gingen hem dan lekker bang maken, maar hij hing op --' We hebben nog eens gebelt maar toen nam zin moeder op x3

Nog nooit gedaan.
    Wel al vaker gebeld geworden xd
    Maar dat van jou is echt grappig :Y)

whahahaha omg hoe kom je erop om nog terug te gaan bellenxD

I live in myn own Cinderella story .