• Haha, wij belden ooit eens naar een jongen van het zesde waar we toevallig zijn gsm numer van hadden gevonden en toen zeiden we; 'Hallo, oe spreekt met marokanenseks, als oe meer wilt bel dan naar het noemer -gsm nummer van één van ons- hier alvast een voorproefje; en toen hijgden we allemaal zo :'D. Vijf minuten later belde die ket terug naar da nummer van mijn vriendin en wij pakke zo op, want wij hadden niet door da hij da was 'Ja, is da hier die marokanenseks? Ik verveel mij, weete' Wij lagen echt dubbel jonge :'DD



    Ooit ook al zo'n ervaring gehad?
    :9~

    [ bericht aangepast op 16 dec 2009 - 20:29 ]


    All was well.

    Hij belt ook echt naar dat nummer, eh.


    I live for the applause, you will die for it.

    HAHAH dat begrijp ik ja :9~


    Brubl

    Haha, ja. Wij echt zo kei normaal opgepakt 'Met Rachel?' :9~


    All was well.

    Hahaha geniaal.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Haha, geweldig :'D


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    O.O Dit topic komt door mij °O°


    Only losers can act the way you do

    Jaaa. :9~


    All was well.

    Papercut schreef:
    Hahaha geniaal.


    None but ourselves can free our minds.

    en tog zou ik maar oppassen aan wie je je mobiele nummer geeft, want hij kan het zo doorgeven aan rare gastjes weetje :X

    [ bericht aangepast op 16 dec 2009 - 20:38 ]


    I solemny swear i am up to no good

    xCryingRain schreef:
    en tog zou ik maar oppassen aan wie je je mobiele nummer geeft, want hij kan het zo doorgeven aan rare gastjes weetje :X

    Wij bellen altijd anoniem. En da was toen gewoon 1 keer :Y)


    All was well.

    LIZEPIET schreef:
    (...)
    Wij bellen altijd anoniem. En da was toen gewoon 1 keer :Y)


    ow okee n_n


    I solemny swear i am up to no good

    Hahaha. Wij gingen LAys Chips bellen om te vragen of er echt ham in BBQ ham zit. (cat)


    when words fail, music speaks.

    ICHLIEBEROSE schreef:
    Hahaha. Wij gingen LAys Chips bellen om te vragen of er echt ham in BBQ ham zit. (cat)


    Konden ze hem beantwoorden? (lol)


    Who where you, before you wanted to be someone else?

    Ik had ook eens naar zo'n opvangcentrum gebelt en met zo'n piepstem;

    'Hallo. ik ben Jantje, en ik wil graag leren vliegen. kan jij mij leren vliegen?'

    Haha ;d

    En ook een keer met mijn bestie in een telefoonboek gezocht naar mevrouw de wit. we hadden een gevonden. en wij bellen daarnaar, en die neemt op ; "Hallo met (zijn naam)" Ik vraag zo met een lage mannenstem; "Is mevrouw de wit daar alstublieft?" Hij; "Nee, maar ik ben haar man." Ik; "Oke vraag dan even of ze straks even wil dammen. Ik ben namelijk meneer zwart."


    XD


    - hoi ;D

    Papercut schreef:
    Hahaha geniaal.


    " 'Cause my religion is you, Kleine Monsters."