• Hebben jullie ooit weleens gespijbeld?
    Ik nooit want ik ben veelste braaf daarvoor.
    (nerd)


    I'm not a complete idiot, some parts are missing.

    Niet dat ik me kan herrineren (':


    Who where you, before you wanted to be someone else?

    Ladybird schreef:
    Ja, als ze ons zelf ergens heen laten gaan ofzo. Moeten ze maar niet zo dom zijn :Y)


    Dat ook hé Joy..
    Echt stom maar wel heel leuk.

    Mooie tijden, mooie tijden (':


    Who where you, before you wanted to be someone else?

    Jep =)


    Stop wishing, Start doing..

    Ja tuurlijk heb ik dat wel eens gedaan :'D


    -

    in het middelbaar nooit , dit jaar al drie keer ;o maar ik ben een goede studente xd


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Uhu, in mijn andere school. Maar daar werdt dat niet zwaar bestraft,in de school waar ik nu zit wordt je geschorst > <
    Nuja, als ze het ontdekken natuurlijk, :'D x


    Some people make the world special just by being in it

    Jaa jaa :$


    'I love you too,' I said. 'More than my own life.'

    Nee, maar wij gymen nu niet meer het hele jaar met 1 klas. Je moet na 4 lessen gym ( 1 les per week) weer naar een ander soort sport. En dat is dan weer ergens anders. En dan 5 sporten, in het laatste jaar. Nou je raad het al, op de locaties die een stukje fietsen zijn, komen zo veel mensen niet! :o

    Ja.


    Your make-up is terrible

    Neen,
    omdat ik er tegenaan zie het allemaal bij te moeten halen achteraf. Dus ga ik altijd braaf. Heel heel zelden gaan we met de hele klas.
    En als ik toch thuis blijft, schrijft mama een briefje dat ik buikgriep heb. Maar dat is ook bijna nooit, alleen als ik moet uitslapen.

    Nope. Naja, ik noem het niet echt spijbelen xD Als ik echt geen zin heb, doe ik alsof ik ziek ben en dan mag ik thuisblijven.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Nepziek zijn wel.
    Spijbelen niet. Gaat niet echt makkelijk, je ouders worden gebeld en je mag een week tot 5 uur nablijven. Ja, doei.
    Als ik spijbel ga ik het slim aanpakken.


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Alleen als m'n ouders het weten xD


    Life is hard and then we die

    Wel eens gedaan, maar het is veel beter om je ziek te melden. Veel minder heisa.

    Jaa, om naar het concert van TH te gaan, maar echt spijbelen was dat niet, want het mocht van de directeur :Y)


    -