• Hebben jullie ooit weleens gespijbeld?
    Ik nooit want ik ben veelste braaf daarvoor.
    (nerd)


    I'm not a complete idiot, some parts are missing.

    undercover schreef:
    Nein, maar ik wil het wel een keertje doen, en dan met de hele klas!


    - hoi ;D

    Als ik ermee weg kan komen
    Maar mijn school is ook echt heel slecht geregeld, met ontzettend veel tussenuren door slechte planning en het niet optijd doorgeven van roosterwijzigingen.
    En ik doe het ook echt alleen als ik 2 of 3 tussenuren heb voor 1 vak waar ik toch niks doe.

    [ bericht aangepast op 15 dec 2009 - 20:13 ]


    I clicked my heels and wished for you.

    Enigma schreef:
    Nee. wij willen altijd net gaan met de hele klas maar dan naait een iemand de hele boel


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Vorig jaar spijbelde ik het hele jaar aan elkaar. Ik had 92 uur gespijbelt ofzo en ze merkten het maar van 3 uur. En ik hoefde uiteindelijk ook niet na te komen.
    Dit jaar heb ik besloten te minderen. Tot nu toe heb ik dit jaar nog maar 1 uur dus het gaat weer de goede kant op (:


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    neen hoor (:
    ik heb wel eens tegen mijn mama gezegd dat ik echt niet naar school wilde,en ik mocht thuisblijven ^^


    everybody needs a song.

    Rosebeat schreef:
    Vorig jaar spijbelde ik het hele jaar aan elkaar. Ik had 92 uur gespijbelt ofzo en ze merkten het maar van 3 uur. En ik hoefde uiteindelijk ook niet na te komen.
    Dit jaar heb ik besloten te minderen. Tot nu toe heb ik dit jaar nog maar 1 uur dus het gaat weer de goede kant op (:

    Wooooooooow !


    Brubl

    Ik heb dagen gehad dat ik op het punt stond, maar dan zou ik de volgende dag uit huis geschopt worden en van school geschorst voor weet ik hoelang. Dus deed ik het toch maar niet.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Boyiloveyou schreef:
    neen hoor (:
    ik heb wel eens tegen mijn mama gezegd dat ik echt niet naar school wilde,en ik mocht thuisblijven ^^


    Dat zou ik in geen 1000 jaar mogen proberen! Ik mag enkel thuisblijven als ik koorts heb, hoe kut ik me ook mag voelen, als ik geen koorts heb -wat bijna nooit het geval is - moet ik naar school.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Tranquillity schreef:
    Nog nooit gedaan, ben het niet van plan ook.


    Only losers can act the way you do

    Vorig jaar elke dag na 12 uur naar huis gaan (:
    Aan het eind van het jaar op 68% afwezig staan


    dream, dare, fly!

    Jaaa.


    I'd rather go naked than wear fur.

    ja, als nepziek. maar 1 keer ofzo.


    we've only said goodbye with words

    Ja, als ze ons zelf ergens heen laten gaan ofzo. Moeten ze maar niet zo dom zijn :Y)


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Nee, onze school is echt verschrikkelijk, spijbelen is zo'n beetje onmogelijk. Elk uur komen ze de afwezigen opvragen of moe de leerkracht een briefje indienen met de afwezigen op. Echt onmogelijk om te spijbelen bij ons. --'


    I'll need a little more luck than a little bit.

    Fragile schreef:
    Nee nog nooit. Wel nepziek zijn, maar dat is niet echt spijbelen volgensmij. (nerd)


    And now we're counting down to Phase Zero.