• Voor deze kerst/nieuwjaar.

    Mijn kerstjurkje :let niet op de schoenen

    en voor nieuw jaar heb ik nog niets =]

    en jullie ?


    We can only learn to love by loving.

    ik heb geen foto, en mijn jurkje ligt bij mama, sorry =(

    [ bericht aangepast op 15 dec 2009 - 19:04 ]


    - hoi ;D

    Tadaaa.
    Alleen ziet ie er op de foto niet zo mooi uit, en ik doe hem aan met Kerst, met Nieuwjaar waarschijnlijk gewone kleren.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    ik draag eig nooit een kleedje of speciale dinges met kerstmis (:


    everybody needs a song.

    Leuk (:
    Voor kerst heb ik een zwart jurkje, met een zwarte leren legging. Sorry, ik heb er geen foto van.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik heb een zwart, kort kleedje met rode bloemen van Princesse. Die heeft mijn mama nog gedragen toen ze ging trouwen voor de wet en nu is hij van mij :Y)


    All was well.

    Ik ga naakt.
    Nee, ik doe niets speciaals.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik doe ook niks speciaals, like Papercut zegt.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Zelfs iek heb jurk. En daar doe ik - believe it or not - hakken onder. Heb er helaas geen foto van.


    No growth of the heart is ever a waste

    Zaitsev schreef:
    Zelfs iek heb jurk. En daar doe ik - believe it or not - hakken onder. Heb er helaas geen foto van.
    -in shock- no kidding
    jij mocht toch niet naar het schoolgala zonder jurk?


    We can only learn to love by loving.

    Waarschijnlijk doe ik een rokje aan maar wel met een broek eronder. Want alleen rokje staat mij niet :Y) Zo'n rokje van de Attitude Holland. Verder niks speciaals. Ojawel, zo'n mini kerstmuts-haarspeldje van de Claire's :9~


    Alis volat propriis.

    Ik heb een jurk van Vila, maar ik kon geen foto vinden :( + donkergrijze hakken met een strikje aan de achterkant :9~ + zwart tasje, voor het kerstgala + gewoon kerst :)


    There are several things that I have been doing wrong.

    I love your partywear ^^
    Waar heb je hem gehaald? Want ik zoek ook eentje voor de feestdagen.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Met kerst trek ik gewoon jeans en een trui aan. We gaan lekker met de familie wandelen --'
    En met oud en nieuw trek ik hetzelfde jurkje aan als die ik naar het kerstgala aanhad :3


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Enigma schreef:
    (...) -in shock- no kidding
    jij mocht toch niet naar het schoolgala zonder jurk?

    Officieel niet, maar nu blijkt dat sommigen vorig jaar ook in hun normale kloffie aan kwamen zetten. En je betaalt 20 euri voor zo'n kaartje, das zo naaien als je ineens krijgt te horen: 'Je mag dr niet in omdat je niet voldoet aan de kledingnorm.'
    Dan heb je ook zoiets van: F*CK YOU!

    Maar eigenlijk had ik ook wel een soort van jurkje nodig voor andere sjieke gelegenheden :']


    No growth of the heart is ever a waste

    ik doe gewoon mijn skinny aan met mijn botjes en een hemdje :f of gewoon een t-shirt haha. Ik heb het niet zo voor jurkjes en hakjes ;o


    Cowards die many times before their deaths.