• Dat heb ik dus, maar mijn moeder denkt dat het beter is om te stoppen met logopedie en mijn beugel eruit te halen. Omdat 1. ik loop al bijna 4 jaar met een beugel 2. ik toch niet anders leer slikken, ik vergeet het gewoon omdat het net als plassen is, je doet het gewoon -beetje vaag maar ok- oke en die 3de weet ik niet meer. Zou ik stoppen met logopedie -daar leer ik goed slikken enzo- en mijn beugel er uit laten halen -ik heb nu net een ruime 3 maand ofzo mijn 3de beugel, slotjes- of zal ik doorgaan? Help me, ik moet het vanavond om 7 uur weten en ik kom er maar niet uit.


    when words fail, music speaks.

    Als je tanden nog niet recht staan beugel houden, ik wil mijne er ook uit maar mijn kies staat nog scheef dus ja.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Over je beugel weet ik niet. Het risico is wel als je die beugel er uit haal, je tanden terug gaan groeien op oorspronkelijke plaats..

    En.. is het gevaarlijk als je verkeerd slikt?


    You'll never dream alone. <3

    'k zou toch blijven doorgaan en er echt aan proberen te denken. Anders is het echt zonde van die 4 jaar die je er al hebt in gestoken. Daarbij; dat anders leren slikken kan toch heel goed van pas komen? Er is vast een reden waarom je dat moet leren hé.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Papercut schreef:
    Als je tanden nog niet recht staan beugel houden, ik wil mijne er ook uit maar mijn kies staat nog scheef dus ja.
    Mijn tanden staan recht, het gaat over mijn kaak. Die staan bijna goed, deze beugel zet alleen de puntjes op de I zeg maar.


    when words fail, music speaks.

    door gaan, zeker met die beugel.


    We can only learn to love by loving.

    Marshmellow schreef:
    'k zou toch blijven doorgaan en er echt aan proberen te denken. Anders is het echt zonde van die 4 jaar die je er al hebt in gestoken. Daarbij; dat anders leren slikken kan toch heel goed van pas komen? Er is vast een reden waarom je dat moet leren hé.
    Ja mijn tong duwt mijn tanden weer naar voren. Maar serieus, ik kán niet anders slikken. Ik kan het echt niet wat ik ook probeer. Als ik bij haar zit doe ik alles goed enzo maar thuis doe ik het niet. Het is gewoon onmogelijk.


    when words fail, music speaks.

    ICHLIEBEROSE schreef:
    (...)Mijn tanden staan recht, het gaat over mijn kaak. Die staan bijna goed, deze beugel zet alleen de puntjes op de I zeg maar.

    Dan door gaan, ga voor de perfectie. Ik moest ook goed leren slikken trouwens echt kut.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Minority schreef:
    Over je beugel weet ik niet. Het risico is wel als je die beugel er uit haal, je tanden terug gaan groeien op oorspronkelijke plaats..

    En.. is het gevaarlijk als je verkeerd slikt?
    Nee hoor. Nja, mijn tanden gaan steeds een stukje naar voren enzo maar ik stik niet. Rustig maar kika :Y)


    when words fail, music speaks.

    Papercut schreef:
    (...)
    Dan door gaan, ga voor de perfectie. Ik moest ook goed leren slikken trouwens echt kut.
    Maar als ik lach, zie je het niet. Ik kan niet anders slikken dat weet ik. Ik weet wat ik kan en wat ik niet kan..


    when words fail, music speaks.

    Doorbijten, hoe moeilijk het soms ook is. Je zal later blij zijn dat je hebt volgehouden. (:


    " I'm not your boyfriend, baby. "

    Ik zou gewoon doorgaan. Later heb je er iets aan.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Chasm schreef:
    Doorbijten, hoe moeilijk het soms ook is. Je zal later blij zijn dat je hebt volgehouden. (:


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    gewoon nog even volhouden =3