• Er zijn veel (?) mensen die moeten wenen bij een film, sommige moeten dan weer wenen bij een boek. Ik heb echt al heel veel van die films gezien waar mensen bij moeten huilen en telkens moest ik niet huilen. Niet dat ik daarop zit te wachten maar bon.

    Een paar weken geleden, toen ik pianoles had, improviseerde mijn leraar ineens iets. Het was prachtig, perfect gespeeld en gewoon zo mooi. Ik zit daar maar stil, toe te kijken naar zijn vingers die over het klavier vlogen. Die melodie was zo prachtig, de manier hoe hij de piano bespeelt was fantastisch, ik kreeg tranen in mijn ogen o.o Ik vond dat echt raar, dat ik daar zo zat met natte ogen omdat ik nooit eerder moest wenen bij een film, boek enzo.

    Bij wat moet jij wenen? (:

    [ bericht aangepast op 13 dec 2009 - 21:00 ]


    Only losers can act the way you do

    Chicago schreef:
    (...)
    Weerzinwekkend is toch negatief?
    Oh, echt? :'D


    Only losers can act the way you do

    Muziek die met de dood van mijn vader te maken hebben en die op de crematie draaiden.


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Muziek, films, boeken.
    Meestal nie huilen, meestal alleen tranen in m'n ogen. Maar als het me echt diep raakt of ik mezelf erin herken ofzo, dan wel echt huilen.


    I'll need a little more luck than a little bit.

    Ik moet altijd huilen als ik zelf piano speel :'D Niet omdat ik zo ongelofelijk goed ben [/want ik ben slecht xd ook al speel ik al 9 jaar] maar gewoon omdat ik er dan zo erg in op ga enzo :]


    all I want for christmas is a girlfriend