• Er zijn veel (?) mensen die moeten wenen bij een film, sommige moeten dan weer wenen bij een boek. Ik heb echt al heel veel van die films gezien waar mensen bij moeten huilen en telkens moest ik niet huilen. Niet dat ik daarop zit te wachten maar bon.

    Een paar weken geleden, toen ik pianoles had, improviseerde mijn leraar ineens iets. Het was prachtig, perfect gespeeld en gewoon zo mooi. Ik zit daar maar stil, toe te kijken naar zijn vingers die over het klavier vlogen. Die melodie was zo prachtig, de manier hoe hij de piano bespeelt was fantastisch, ik kreeg tranen in mijn ogen o.o Ik vond dat echt raar, dat ik daar zo zat met natte ogen omdat ik nooit eerder moest wenen bij een film, boek enzo.

    Bij wat moet jij wenen? (:

    [ bericht aangepast op 13 dec 2009 - 21:00 ]


    Only losers can act the way you do

    Muziek, films, verhalen, ..


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Romance schreef:
    Muziek, films, verhalen, ..

    Bij een boek als het heel mooi geschreven, als het een zielig stukje is. En muziek


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    bij een emotioneel verhaal, maakt niet uit of het een film, een boek of iets anders is. Of als men vader weer eens voor niks zit te schreeuwe...


    Real music is hidden behind the notes

    verhalen en films :P


    Nvt

    Boeken, films, maar vooral muziek.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Romance schreef:
    Muziek, films, verhalen, ..


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Romance schreef:
    Muziek, films, verhalen, ..


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Bij héél veel films, twee keer bij een boek gehuild en bij één lied 'Flappie'. Ik moet nu nog steeds huilen als ik het hoor, iedere keer weer ;x


    All was well.

    Muziek & Films


    " 'Cause my religion is you, Kleine Monsters."

    Films, muziek, verhalen


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Muziek, boeken, films, eigenlijk overal wel bij.
    --'

    [ bericht aangepast op 13 dec 2009 - 19:09 ]


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Films, muziek, verhalen, boeken.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Romance schreef:
    Muziek, films, verhalen, ..

    Alleen bij films. Maar dat is maar één of twee keer voorgekomen.


    I live for the applause, you will die for it.