• Er zijn veel (?) mensen die moeten wenen bij een film, sommige moeten dan weer wenen bij een boek. Ik heb echt al heel veel van die films gezien waar mensen bij moeten huilen en telkens moest ik niet huilen. Niet dat ik daarop zit te wachten maar bon.

    Een paar weken geleden, toen ik pianoles had, improviseerde mijn leraar ineens iets. Het was prachtig, perfect gespeeld en gewoon zo mooi. Ik zit daar maar stil, toe te kijken naar zijn vingers die over het klavier vlogen. Die melodie was zo prachtig, de manier hoe hij de piano bespeelt was fantastisch, ik kreeg tranen in mijn ogen o.o Ik vond dat echt raar, dat ik daar zo zat met natte ogen omdat ik nooit eerder moest wenen bij een film, boek enzo.

    Bij wat moet jij wenen? (:

    [ bericht aangepast op 13 dec 2009 - 21:00 ]


    Only losers can act the way you do

    Boeken en films :'D


    Never run out of reasons to smile...

    vooral boeken. en soms films.


    Love is the movement <3

    Vooral bij films. Ik denk dat ik bij een boek nog maar een keer ofzo heb moeten wenen. En bij muziek eigenlijk nog nooit.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Frontpage schreef:
    Muziek, films, verhalen, ..


    Brubl

    extreme make over home edition :')
    je ziet echt wat die mensen mee maken , en hoe blij ze achteraf zijn met hun nieuwe huis , echt ontroerend!


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Ik ween altijd als Ewan McGregor doodgaat in films. En bij andere films ook, zelfs bij de Da Vinci Code x'D.
    & bij boeken moet ik ook veel wenen. (':


    Where there is a sea there are pirates...

    Bij de titanic, en Daystar had hier trouwens al een topic over. (puh)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Prophet schreef:
    Boeken, films, maar vooral muziek.


    And now we're counting down to Phase Zero.

    Films en boeken :') Maar er is iets dat in niet snap 'Die melodie was zo prachtig, de manier hoe hij de piano bespeelt was weerzinwekkend, ik kreeg tranen in mijn ogen o.o ' Was het zo slecht dan?


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Chicago schreef:
    Films en boeken :') Maar er is iets dat in niet snap 'Die melodie was zo prachtig, de manier hoe hij de piano bespeelt was weerzinwekkend, ik kreeg tranen in mijn ogen o.o ' Was het zo slecht dan?
    Haha, nee dan is het juist héél mooi.


    I live for the applause, you will die for it.

    zielige boeken, zielige films x'D

    Joker schreef:
    (...)Haha, nee dan is het juist héél mooi.

    Weerzinwekkend is toch negatief?


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Bij een heel goed geschreven boek moet ik wel eens huilen ja, heel af en toe bij films. Dat is nog maar één keer voorgekomen.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Liedjes met een emotionele waarde, héle zielige films, emotionele momenten [zie: als je kat op sterven ligt en het toch overleeft.]


    Destroy what destroys you.

    Bij Films, twee keer (1 keer toen ik 5 was >.< en de andere keer waren mijn ogen gewoon nat xD)
    En een keer bij een stand-alone van iemand hier op Q, zo mooi verwoord echt, de eerste waarbij ik tranen in mijn ogen kreeg.
    Voor de rest eigenlijk nooit. En als ik dan is ween is het van het lachen of omdat ik kwaad ben


    Live life limitless.