• Mijn bus 204 richting montfoort ( utrecht) Gaat stoppen we hadden eerste een bus ( 104) We hadden geregelt dat ie 2 keer bleef rijden.. Helaas omdat ze 'zeggen' dat de bus te weinig mensen heeft of anders moeten we 80.000 euro uit onze eigen portomonee trekken mocht ie blijven rijden helaas hebben we en onze school dat geld niet! De wegen waar wij op fietsen naar school als het glad is strooien ze niet en staat om de 200 meter 1 lantaren paal swinters kan je niet fietsen omdat het te glad is en op de wegen mogen ze maar 50 en ze rijden 80.. Conextion wilt mensen het vervoer laten beter woorden onze oude bus 104 zat swinters prop vol en ze zijden als nog dat ie niet genoeg mensen had. in de zomer zat er niemand in omdat het lekker weer is en je fiets met een grote groep.. Je zou dan denken laat hem in de zomer niet rijden maar dat vinden ze ook geen idee.. Dus als het stromt kan ik niet naar school onze ouders gaan vroeg de deur uit..

    Wat is jou mening?


    Some angels have no wings.

    Dat is klote.


    I live for the applause, you will die for it.

    Daar woon ik toch niet, dus het boeit me ook niet zoveel:X


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    kan je met de tram gaan? of 2bussen ofzo nemen? ;s


    Cowards die many times before their deaths.

    Is dat de enige bus die je kan pakken? ;o

    kan je met de tram gaan? of 2bussen ofzo nemen? ;s


    Dan reis ik 2 uur en moet om 5 uur me bed uit en dan de tram van 6 uur nemen naar utreg cs en dan nog 1 uur in de bus zitten.. Dat is 22 strippen heen en 22 terug..


    Some angels have no wings.

    ik ben het met jou eens :O

    dat is kut voor je =3

    Dit is een zaak die je met je school moet bespreken, zij horen ervoor te zorgen dat de leerlingen op een veilige manier op school horen te komen, niet de conexxion.

    [ bericht aangepast op 11 dec 2009 - 19:16 ]


    Life is hard and then we die

    dat is kut.
    Kun je geen andere bus ofzo nemen?
    Of je moet eens naar de bussenmaatschappij bellen, als je dat nog niet gedaan zou hebben.
    Heb je een buzypass? of zoiets.
    Dan kun je de belbus bellen, die kan je dan altijd wegdoen naar school. Volgens mij kost het niets als je een buzypass hebt.


    One Day you'll remember me...

    Dit is een zaak die je aan met je school moet bespreken, zij horen ervoor te zorgen dat de leerlingen op een veilige manier op school horen te komen, niet de conexxion.


    School heeft alles gedaan we hebben alles gedaan.. Gemengte alles en ze komen met het zelfde zaakje 80.000 niet? Gaat het niet door!


    Some angels have no wings.

    Tja, daar moet je school en/of gemeente wat aan doen.. Anders gewoon fietsen denk ik dan maar.


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Tja, daar moet je school en/of gemeente wat aan doen.. Anders gewoon fietsen denk ik dan maar.


    Hoe kan je fietsen met ijs op de weg waar niet gestrooit is?


    Some angels have no wings.

    PUKKELxDING schreef:
    Dit is een zaak die je met je school moet bespreken, zij horen ervoor te zorgen dat de leerlingen op een veilige manier op school horen te komen, niet de conexxion.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    boekjes kopen en je brommerbewijs halen en dan scooter kopen. pas wel op in de winter(cat)


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Ik woon er niet. Maar het is wel Klote voor je.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.