• Mijn AK leraar is waarschijnlijk ontslagen, of tenminste geschorst. en daar ben ik vet blij mee, want die vent was echt een goorlap. achter je shirtje proberen te kijken en dat soort dingen, ik was bang voor hem. en vandaag kregen we dat dus te horen van een meisje uit een andere klas, dus nu ben ik erg blij :#
    ze hadden hem al veel eerder meoten ontslaan/schorsen vind ik :3


    We can only learn to love by loving.

    Decoy schreef:
    Tss, mij ontslaan hoe kunnen ze. :R

    -plat-

    On topic; Gelukkig maar, ik zou het echt eng vinden zo'n goorlap.


    hoi, jij bent leuk.

    Ik zou willen dat mijn wiskundelerares ontslagen werd. Ze heeft me hele schrift kapot gescheurd :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Confessions schreef:
    Ik zou willen dat mijn wiskundelerares ontslagen werd. Ze heeft me hele schrift kapot gescheurd :'D
    schrijf een brief aan de schoolleiding, mail je mentor/hoofdcoordinator ofzo


    We can only learn to love by loving.

    Iedereen lacht erom dat ze mij hebben ontslagen. :X


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Hush schreef:
    Sommige mensen maken misbruik van hun macht/functie.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Confessions schreef:
    Ik zou willen dat mijn wiskundelerares ontslagen werd. Ze heeft me hele schrift kapot gescheurd :'D


    Doen ze dat allemaal ofzo? Bij ons op school deed er eentje dat ook. Nu is ze weg(gepest). En een ander scheurt altijd blaadjes eruit, als je iets fout doet.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Dat is wel stoer voor je :Y) ;D

    Decoy schreef:
    Iedereen lacht erom dat ze mij hebben ontslagen. :X

    sukkeltje =]


    We can only learn to love by loving.

    MARRYMEBO schreef:
    (...)
    sukkeltje =]

    Pff, kijk naar jezelf jonge dame.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    eerst werd er zo iets over onze techniek leraar gezegt datz e bij een meisje uit de andere eerste klas aan haar borsten enzo heeft gezeten maar dat was een grote leugen maar ik en een vreindin waren naar onze mentor gegaan en dat egzegt en hij heeft dus met die techniek leraar gepraat en het bleek dsu dat dat een leugen was!


    Ivar Oosterloo.

    Zaitsev schreef:
    Gatverdamme, blij toe dat die gast mag wieberen.


    Alis volat propriis.

    Messias schreef:
    Sommige mensen maken misbruik van hun macht/functie.


    None but ourselves can free our minds.

    Mijn leerkrachten zijn ook zo.