• Ik vandaag naast een meisje van school. En ik heb Frans als extra vak, en ze is meestal heel arogant en gemeen. Maar vandaag konden we wel goed op schieten met elkaar. En mijn vrienden zitten in een andere klas. Maar toen begon ze opeens te roddelen dat een van mijn vriendin nogal mannelijk gedraagt, en net als een man is. En ik zei ook nog; ja vind ik ook. -.- (omg ik kan mezelf wel slaan), maar goed toen begon ze dus over dat ze nooit make-up of hakken draagt en dat ze misschien wel bi is of miss dat ze niet op jongens valt, en daarom met me omgaat. En ik reageerde echt van iell en toen moesten we samen lachen. Maar nu voel ik me heel erg schuldig dat ik niet voor haar opkwam, maar nu ik eraan denk ben ik bang dat ze misschien wel gelijk had over m'n vriendin.

    dankje voor het lezen. X

    [ bericht aangepast op 12 dec 2009 - 19:44 ]


    You can run but not hide

    Ik denk niet dat je dat kúnt herkennen? o.o

    Hm geen idee vraag het haar eerlijk. Zeg gewoon wat er is gebeurd en anders zeg je, ik hoorde via via dat je bi bent, is dat waar? Ofzoiets.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    UNCOMMON schreef:
    Ik denk niet dat je dat kúnt herkennen? o.o


    Only losers can act the way you do

    Decoy schreef:
    Hm geen idee vraag het haar eerlijk. Zeg gewoon wat er is gebeurd en anders zeg je, ik hoorde via via dat je bi bent, is dat waar? Ofzoiets.

    Mh... Misschien kijkt jou vriendin gewoon naar je op?
    Ik denk niet dat je aan iemand kan zien of ze bi is of niet. Misschien als ze je veel aanraakt.


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Ik kijk altijd onder de les op google naar acteurs die ik mooi/lekker vind en aan haar vraag wat ze er van vind: zegt ze altijd ik weet het niet. En als ik vraag wie ze lekker of mooi vind zegt ze: weet ik niet.

    Maargoed, ik bedoel ze is 16 dan heb je toch wel een acteur of zanger die je goed, of hot vind.. :x


    You can run but not hide

    Decoy schreef:
    Hm geen idee vraag het haar eerlijk. Zeg gewoon wat er is gebeurd en anders zeg je, ik hoorde via via dat je bi bent, is dat waar? Ofzoiets.


    All was well.

    VogueStyle schreef:
    Ik kijk altijd onder de les op google naar acteurs die ik mooi/lekker vind en aan haar vraag wat ze er van vind: zegt ze altijd ik weet het niet. En als ik vraag wie ze lekker of mooi vind zegt ze: weet ik niet.

    Maargoed, ik bedoel ze is 16 dan heb je toch wel een acteur of zanger die je goed, of hot vind.. :x

    Ja dat is ook wel zo. Ik zou het haar gewoon vragen, misschien zit ze er wel heel erg mee.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Decoy schreef:
    Hm geen idee vraag het haar eerlijk. Zeg gewoon wat er is gebeurd en anders zeg je, ik hoorde via via dat je bi bent, is dat waar? Ofzoiets.


    None but ourselves can free our minds.

    Decoy schreef:
    Hm geen idee vraag het haar eerlijk. Zeg gewoon wat er is gebeurd en anders zeg je, ik hoorde via via dat je bi bent, is dat waar? Ofzoiets.


    Happiness hit her like a train on a track

    Decoy schreef:
    (...)
    Ja dat is ook wel zo. Ik zou het haar gewoon vragen, misschien zit ze er wel heel erg mee.


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Misschien is dat meisje gewoon niet geïnteresseerd in die dingen? Het is niet dat je een meisje van zestien bent dat je persé mooie acteurs moet googlen en hakken en make-up moet dragen...? Misschien is zij een laatbloeier? En kijk uit met vragen, dat kan heel verkeerd binnen komen...


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Ik snap eerlijk gezegd niet waar je je druk om maakt. Sorry.


    Wie du mir, so ich dir.

    Chicago schreef:
    Misschien is dat meisje gewoon niet geïnteresseerd in die dingen? Het is niet dat je een meisje van zestien bent dat je persé mooie acteurs moet googlen en hakken en make-up moet dragen...? Misschien is zij een laatbloeier? En kijk uit met vragen, dat kan heel verkeerd binnen komen...

    Hahha x'd
    Ik google ook altijd mooie acteurs x'd
    Wah, sorry (':

    Bah, waar maak je je druk om? Zij moeten het zelf weten, jij bent toch niet bi ofzo, dus er is eigenlijk niets om je zorgen over te maken. En je vriendin heeft er echt niets aan als je voor haar opkomt terwijl zij er niet bij is. Als zij er wel bij is, kan je dat doen, maar je kan beter niet zitten ruziemaken met een meisje dat gewoon zin had om te roddelen. Roddel jij zelf nooit ofzo? Iedereen doet het, het is gewoon menselijk. Soms heb je daar behoefte aan.
    Maak je niet druk, je hebt toch niemand vermoord ofzo he. (':


    Where there is a sea there are pirates...

    Silbermond schreef:
    Ik snap eerlijk gezegd niet waar je je druk om maakt. Sorry.

    Ik ook niet. En al zou ze bi zijn, so what?


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg