• Ja, sorry voor de mensen die hier níet tegen kunnen of zo, maar ik ben nu zo verliefd en ik móet het tegen íemand zeggen. Dus doe ik het hier. -mag dat?-

    Hij heet dus Yannick. Hij is 14 jaar en hij is eeeh, 1.90 of zo. :9~
    Gister zwaaide ie naar me toen ie heen liep naar een ander lokaal. Heel vrolijk en zo. En toen ie terug liep, zwaaide ik weer en gaf ie me een knipoog.:9~:9~:9~
    Verder zei hij tegen een goede vriend van mij dat ie me het knapste meisje van het tweetalig vwo vind. :9~:9~
    En verder is ie heeeeeel grappig, lief, leuk, schattig, lekker, knap, cool, en ik hoop ook verliefd op mij.

    Shireen is verlieeeeeeeeeeeeeefd. (dance)
    Wie nog meer? :9~


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Chicago schreef:
    (...)Mijn rosse kat heet Karel :3 En hij is lief :'D
    _O__O_ Eindelijk iemand die zijn dier Karel noemt. Ik hou nu al van jouw kat :9~


    Only losers can act the way you do

    Roulette schreef:
    (...)Hoe weet jij dat hij kei gezellig was? Aha! Ik heb je geheim ontdekt, stiekem ben jij zo een oud vrouwtje van kweetniehoeoud dat de wereld wilt overnemen O.O

    Zelf vind ik Karel ook wel niet zo'n mooie naam, maarja, dat moet je erbij pakken hé ;p

    Omg; ;o
    Da's waar ook; ik ben 450 jaar oud ;d
    En ik ben afkomstig van het Huis Stuart x'd
    Vandaar dat ik weet hoe gezellig hij wel niet was, met zijn twee maitresses vooral.

    Nene; ik heb zijn biografie gewoon gelezen, het was een hele vrolijke en toffe koning ;d
    Weetje, zo eentje dat ermee kan lachen als je zo'n pervers ridderliedje voor hem zingt en niet eentje die je daarvoor laat ophangen. (':
    En hij gaf ook heel erg veel om zijn vrouw, die altijd alleen maar miskrammen had, maar toch; hij had kweni hoeveel buitenechtelijke kinderen die hij bijna allemaal erkende (':
    En dat moest je allemaal wss niet eens weten x'd

    Weet je hoe je hem dan moet noemen? Charlie! ;d
    Da's een keischattige naam, want Karel in't Engels is Charlie ;d


    Where there is a sea there are pirates...

    Heroic schreef:
    (...)

    Hahahaha. Ja, dat kon ik ook doen. Maar ik dacht; laat ik jullie daar maar niet mee lastigvallen. (':
    Jij ook successs.:9~

    Danku ;d
    Heb ik echt wel nodig.
    Maar voorlopig hou ik het maar even bij zijn horloge x)
    Hij is echt onbereikbaar ;o


    Where there is a sea there are pirates...

    ik zag gisteren in de winkelstraat een ongelofelijk knappe jongen echt waar ik heb nog nooit zo iemand knap gezien !
    hij leek me een jaar of 18,had donkerbruin haar,en een sexy stoppelbaardje (H)
    verder had hij een lichte jeans aan,een geruit hemdje en een muts en hoofdtelefoon op ^^
    en echt hij was zo jammiee...
    en ook heel groot,2 meter ofzo (:
    mijn zus zegd dat ze hem al vaker in de winkelstraat heeft gezien tijdens de middag,dus vanaf nu ben ik daar elke middag :Y).
    whahaha


    everybody needs a song.

    Boyiloveyou schreef:
    ik zag gisteren in de winkelstraat een ongelofelijk knappe jongen echt waar ik heb nog nooit zo iemand knap gezien !
    hij leek me een jaar of 18,had donkerbruin haar,en een sexy stoppelbaardje (H)
    verder had hij een lichte jeans aan,een geruit hemdje en een muts en hoofdtelefoon op ^^
    en echt hij was zo jammiee...
    en ook heel groot,2 meter ofzo (:
    mijn zus zegd dat ze hem al vaker in de winkelstraat heeft gezien tijdens de middag,dus vanaf nu ben ik daar elke middag :Y).
    whahaha

    Dat zijn echt precies de jongens die zo leuk zijn! :3


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Katherine schreef:
    (...)
    Omg; ;o
    Da's waar ook; ik ben 450 jaar oud ;d
    En ik ben afkomstig van het Huis Stuart x'd
    Vandaar dat ik weet hoe gezellig hij wel niet was, met zijn twee maitresses vooral.

    Nene; ik heb zijn biografie gewoon gelezen, het was een hele vrolijke en toffe koning ;d
    Weetje, zo eentje dat ermee kan lachen als je zo'n pervers ridderliedje voor hem zingt en niet eentje die je daarvoor laat ophangen. (':
    En hij gaf ook heel erg veel om zijn vrouw, die altijd alleen maar miskrammen had, maar toch; hij had kweni hoeveel buitenechtelijke kinderen die hij bijna allemaal erkende (':
    En dat moest je allemaal wss niet eens weten x'd

    Weet je hoe je hem dan moet noemen? Charlie! ;d
    Da's een keischattige naam, want Karel in't Engels is Charlie ;d
    Haha, cool :Y)

    Jaman, ik ga hem Charlie noemen, die naam is schattig :3

    De papa van iemand die ik ken noemt Harald en zijn vrouw noemt hem altijd Harry. :'D


    Only losers can act the way you do