• Ja, sorry voor de mensen die hier níet tegen kunnen of zo, maar ik ben nu zo verliefd en ik móet het tegen íemand zeggen. Dus doe ik het hier. -mag dat?-

Hij heet dus Yannick. Hij is 14 jaar en hij is eeeh, 1.90 of zo. :9~
    Gister zwaaide ie naar me toen ie heen liep naar een ander lokaal. Heel vrolijk en zo. En toen ie terug liep, zwaaide ik weer en gaf ie me een knipoog.:9~:9~:9~
    Verder zei hij tegen een goede vriend van mij dat ie me het knapste meisje van het tweetalig vwo vind. :9~:9~
    En verder is ie heeeeeel grappig, lief, leuk, schattig, lekker, knap, cool, en ik hoop ook verliefd op mij.

Shireen is verlieeeeeeeeeeeeeefd. (dance)
    Wie nog meer? :9~

You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

Op dit moment niet :')

Leuk voor je. (:
    Hij is zo bijna 40 cm groter dan me :|

everything you imagined, and more...

Hé, grappig! Jij zit ook op TVWO. Ik zit nu in de 4e, jij?

[ bericht aangepast op 10 dec 2009 - 18:45 ]

History is not hatred.

Goliath schreef:
    Hé, grappig! Jij zit ook op TVWO. Ik zit nu in de 4e, jij?

Yesh. :'D
    Ik zit in de derde. [:

[ bericht aangepast op 10 dec 2009 - 18:46 ]

Idiotique schreef:
    eerlijk gezegt weet ik het niet, ja het klikt raar maar ik weet het gewoon niet.

Dat heb ik ook. ;x
    En het is heel erg frustrerend.

hoi, jij bent leuk.

Ik ben verliefd op mijn vriend.

Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

Sentiment schreef:

-jaloersheid-
    :9~
    Nouja, op het feit dat je een vriend hebt dan.:9~

Ik ben ook verliefd _O_

Life moves pretty fast, if you dont stop and look around once in a while you might miss it.

Jups.

Brubl

Ik ook ;d
    Alexander;
    16j;
    Ik denk zowat de knapste van de hele school?
    & ongelooflijk arrogant.
    & rijk
    & hij heeft zo'n mooie horloge! Ik heb er denk ik heel erg onsubtiel naar zitten staren tijdens de speeltijd, een keertje (': Maar ik wou ook zo'n horloge.
    & ik ben ook gaan volleyballen, omdat hij toevallig ook in een ploeg zit & omdat ik het gewoon leuk vind.
    & hij heeft bruin haar en zo'n lichte grijze ogen! Dat zijn de opmerkelijkste ogen die ik ooit heb gezien, echt waar. Ze zijn zo lichtgrijs! Nooit gedacht dat zoiets bestond. :9~
    & natuurlijk is hij te onbereikbaar voor woorden. ;o
    & hij heeft de hele tijd al zijn vrienden om hem heen. Da's lastig.
    & Omg; hij heeft zo'n mooie houding! Zo'n mooie rechte rug, brede schouders, harde gezichtstrekken. Ik vind dat die op een hertog lijkt. x')
    Daar heb ik het dus de hele tijd over, dat hij op een hertog lijkt.
    En als we samen in een ruimte staan dan loop ik altijd weg omdat ik niet durf. x'd
    Hij jaagt mij gewoon angst aan. En als ik hem voorbij zie lopen terwijl ik naar school aan't fietsen ben gebeurt er altijd iets genants; oftewel val ik, oftewel rij ik tegen iemand aan, of tegen een geparkeerde auto. Onmogelijk genant! x'd
    En ik word altijd hyper als ik die voorbij zie lopen, dan moet iedereen het weten; dat hij er net voorbij is geweest. x)

En jij nog zeggen dat jij 'zeikt'. Zie mij 'ns, ik kan zo nog uren doorgaan x'd

Maar veel succes met je crush (':

Where there is a sea there are pirates...

Sentiment schreef:

Fuck haters,Fuck praters,Kiss my ass en ik zeg laterzzz

Leuk! Ik heb een crush op verschillende acteurs! :9~

If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

-steekt hand in de lucht en begint te giegelen en zuchten-(H)

You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

Yes, I am in love :3.
    Maar, ik vind het echt leuk voor je 8D.

you're my favourite part of the day ~

Ik! :'D
    -gaat nu een heel lulverhaal vertellen over der crush-
    Hij is 14 jaar en maar 1,64 ofzo (27 cm verschil tussen de jouwe xD) en hij heeft bruin haar en kan gitaar spelen(A) -ik heb iets met gitaristen- xD
    en hij ging gisteren een goed woordje voor me doen bij de audities van de schoolband waaraan ik auditie deed ^^

Verder is hij lief, grappig, knap, slim en gwn helemaal geweldig! -begint weer over hem te dromen-

[ bericht aangepast op 11 dec 2009 - 15:51 ]

We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.