• Natasha Johnson (19) zit samen met haar beste vriendin en 3 vrienden in een band, Poisoned Stereo's. Ze zijn pas 3 jaar bezig, maar nu al wereldberoemd. Beroemd zijn lukt ze alleen niet zonder problemen. Sex, Drugs, Rock &nd Roll. Natasha wordt door haar ouders vanuit LA naar Berlijn gestuurd om daar haar laatste jaar af te maken. Ver van haar vrienden en problemen moet Natasha helemaal opnieuw beginnen. Ze vindt het een ramp om niet alles te doen wat ze zelf wilt, maar wat als alles best wel mee blijkt te vallen en dat die ene jongen waar ze altijd een hekel aan had uiteindelijk best wel leuk is.

    Dit wordt waarschijnlijk dus een Bill Kaulitz-lovestory, want dan kan ik hem stiekem op het begin nog belachelijk maken -gnagnagna-
    De hoofdpersoon bedenk ik zelf, omdat ik dat fijner vind schrijven. Zo kan ik alles bedenken wat ze doet en denkt.

    Dan blijven dus de volgende rollen over:
    Beste vriendin + mede bandlid:
    -
    Mannelijke bandleden:
    - Jeremy Steyers
    -
    -
    Nieuwe vriendinnen/vrienden Berlijn:
    - Ilse Brünchen
    - Jody
    -
    Hatelijke mensen Berlijn:
    -
    -
    -
    Vriendin Georg:
    - Kim Maria Jones
    Nee, niet de andere jongens. Alleen Georgje omdat hij in het echt ook een vriendinnetje heeft =3

    En als je zelf nog wat leuks weet, mag dat natuurlijk ook =3

    Invullen:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd: (18-22)
    Uiterlijk (géén foto):
    Karakter (doe eens even origineel!):
    Extra:

    [ bericht aangepast op 8 dec 2009 - 18:47 ]


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    BF!
    Info komt!


    everything, in time

    Rol: Beste vriendin + mede bandlid.
    Naam: Rose Brodie Dixon
    Leeftijd: (18-22) 18
    Uiterlijk (géén foto): Slank, mooie rondingen, borsten van normale grootte, lang bruin haar, blauwe ogen, kleine neus, normale lippen met van nature een rode kleur. Heeft haar broek altijd afgezakt tot onder haar kont, en draagt van grote shirts maar af en toe ook strakke.
    Karakter (doe eens even origineel!): Vrolijk, vaak melig maar kan ook serieus zijn, is gauw op haar teentjes getrapt maar kan ook wel tegen een grapje, stoer, een tikkeltje arrogant, heeft een groot ego, probeert wel romantisch te doen maar is het niet, houdt van dieren, muziek en is een filmfan, kan niet zonder haar iPod, chaoot, jongensgek maar als ze eenmaal een vriendje heeft blijft ze ook bij hem.
    Extra: Tongpiercing, en tattoo op haar rechterarm van een leeuw, is erg gehecht aan haar skulanimal ketting en heeft die altijd om.

    [ bericht aangepast op 7 dec 2009 - 19:57 ]


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Rol: mannelijk bandlid
    Naam: Jeremy Steyers
    Leeftijd: 19
    Uiterlijk: 1.95, dun, gespierd, blond halflang haar, groen/bruine ogen, skaterachtige, baggykleding
    Karakter: verlegen, slim, bescheiden, meegaand, lief, laat over zich heenlopen, trouw, beïnvloedbaar
    Extra: Nou, eigenlijk niet nee.


    Life is hard and then we die

    Rol: Bf.
    Naam: Alyssa Julia/Julia Alyssa Eyse -Watjemooiervindquavoornaam-
    Leeftijd: (18-22) 18¾
    Uiterlijk (géén foto): Lang zwart haar, met felblauwe amandelvormige ogen. Gemiddelde lengte en slank postuur.-Nét niet te dun-
    Karakter (doe eens even origineel!): -Doet haar best om orgineel te zijn.- Was eerst ontzettend verlegen, en vroeg zich af of de band wel een goed idee was. Maar sinds ze beroemd zijn, geniet ze van de aandacht en is ze helemaal niet meer verlegen. Heeft als jonge tiener een eetprobleem gehad, en is er nu (bijna) helemaal overheen. Heeft een halve seksverslaving. Nog een nadeel; Ze heeft de neiging, om zich met alles en iedereen te bemoeien.
    Extra: Heeft een zwak voor Georg. -Hoopt nu dat ze beide rollen mag koppelen.-

    Zo, ik weet niet of dit het type vriendin is wat je zocht. Maar als je wilt dat ik iets verander, hoef je maar te typen. x']

    [ bericht aangepast op 7 dec 2009 - 20:01 ]


    everything, in time

    Rol: Nieuwe Vriendin
    Naam: Ilse Brünchen
    Leeftijd: (18-22): 19 jaar
    Uiterlijk: half lang blond haar, 1.74M Lang, slank postuur, Groene ogen.
    Karakter: Aardig, Betrouwbaar, spontaan, nieuwsgierig, oversekst, kan als bitch en arrogant overkomen.
    Extra: Ilse heeft een relatie gehad met Tom (1½ jaar), Ja Tom Kaulitz van Tokio Hotel. Ze was er kapot van toen het uitging omdat hij vreemdging. ze raakte op het verkeerde pad terecht en kwam zo in de wereld van de verslavingen. zo is ze verslaaft aan Seks(one-night-stands) Durgs en alcohol. en komt zo af en toe behoorlijk in de problemen. dat ze verslaaft is aan drugs durft ze tegen niemand te zeggen. wat zullen ze wel niet van haar denken?..

    [ bericht aangepast op 7 dec 2009 - 20:13 ]

    Ik moet nog even kijken wie ik het beste als BF kan kiezen...
    Aber anders geef ik wel braaf een andere rol =3


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Rol: Vriendin Georg
    Naam: Kim Maria Jones
    Leeftijd: 20 jaar.
    Uiterlijk: Lichtbruin haar, Glimmende en felle groene ogen. Slank en lang postuur. Soepel en lenig lichaam. Lichtkrullend haar. Slanke benen. Mooi gezicht.
    Karakter: Snel jaloers. Vriendenlijk. Erg grappig volgens haar vrienden en vriendinnen. Probeert mensen altijd aan het lachen te krijgen. Speels en zeer ondeugend. Zegt precies wat ze denkt.
    Extra: Navelpiercing, een lichtbruin katje als huisdier genaamd Stan, en opmerkelijk is dat Kim een bijzondere interesse heeft in koken.


    If You Be Loyal, You Can Do Everything

    @ Desolate
    Haha x'D Nee sorry, ik denk niet dat het te combineren is!


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Invullen:
    Rol: Zoek maar wat uit (A) en als ik echt moet kiezen mail maar (A)
    Naam: Layona Stuckbourd
    Leeftijd: 18
    Uiterlijk (géén foto): Lang blond haar, slank, fel groene ogen.
    Karakter (doe eens even origineel!): Eigenwijs, onzeker, aardig, perfectionist, kort lontje, mysterieus
    Extra: Allergisch voor de zon
    Orgineel genoeg (A)


    LiveTodayLookForwardToTomorrowAndDon'tForgetToSmile

    Rol: Hmmzz nieuwe vriendin XD
    Naam: Jody
    Leeftijd: 20
    Uiterlijk (géén foto): 1.70 lang blond haar uhh grote blauwe oogjes, slank, Normale rondingen,
    Karakter (doe eens even origineel!): Uhh wel aardig maar kan soms heel bitcherig uit de hoek komen, heel snel heel druk, Soms best luidrugtig maar kan ook heel rustig zijn, Vertrouwd niet snel mensen en als je hem eenmaal hebt en je raakt hem kwijt is het moeilijk het terug te krijgen
    Extra: Doet aan verschillende vechtsporten, (verzin maar wat)

    Rol: nieuwe vriendin
    Naam: Lindy May
    Leeftijd: 19
    Uiterlijk: 1.65, wit haar (niet van grijs of zo maar wit geverft) Groen Blauwe ogen. normaal ligaam maar wel klein dus ^^
    Karakter: Flapuit, zegt ook waar het op staat, Vriendelijk maar kan ook behoorlijk bot doen, heeft een hekel aan bananen, kan beter met jonges opschieten dan meisjes maar houd erg van der vriendinnen.
    Exrta: heeft kak ouders en wil het tegen overgestelde zijn

    [ bericht aangepast op 8 dec 2009 - 19:52 ]


    I'm not even on drugs, I'm just weird. - Alex Gaskarth

    OverMyHead schreef:
    @ Desolate
    Haha x'D Nee sorry, ik denk niet dat het te combineren is!


    Hè, ik kon het proberen.
    Ach, dan wil ik nog steeds proberen de rol te krijgen van Bf+Mede bandlid.


    everything, in time

    Invullen:
    Rol: beste vriendinxD
    Naam: Dawn
    Leeftijd: (18-22)18
    Uiterlijk (géén foto): zwart haar met rode plukjes meestal wijde kleding heeft altijd een koptelefoon aan de nek:P
    Karakter (doe eens even origineel!): vrolijkj koppig en komt voor zich zelf op
    Extra: houd van zingen en gitaar spelen en doet gekxD meliggggggggg heid heerst de wereld:P


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Zal ik nog een mannelijk bandlid verzinnen =3?


    Life is hard and then we die

    Hmmm, dit lijkt me een heel interessant verhaal. Zeg je het wanneer het eerste deel erop staat?


    History is not hatred.