• Omdat ik nu nog moet gaan beginnen met mijn huiswerk... Ik moet voor morgen drie paragrafen voor biologie maken (belachelijk veel), Duits maken en leren én heb een Nederlands proefwerk.
    Yes, I hate myself...
    Misschien moet ik maar eens wat aan mijn uitstelprobleempje gaan doen, want dit loopt echt uit de hand o_O

    Hebben er meer mensen hier last van?


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Hehe deed ik vorige keer ook.
    Nu heb ik lkkr niks te doen en zit ik me gwn keihard te vervelen. ^^


    Nothing hurts more than being disappointed by the single person you thought would never hurt you.

    Jeps.. vooral voor natuurkunde.. een avond van te voren leer ik pas.. terwijl ik ruim een week van te voren moet beginnen omdat ik anders een onvoldoende haal maar ja xD


    Can`t you see, can`t you see, what you do to me? </3

    Man, ik heb dat ook. Ik heb morgen proefwerk wiskunde en heb gisteren of eergisteren niets gedaan, vandaag in de late namiddag begon ik, nuja, nu moetik nog kei veel doen ;x
    En gosh, nu zit ik weer op de pc, gha, ik kan er niet aandoen. Straks slaag ik weer in paniek omdat ik helemaal niets ken :'D x


    Some people make the world special just by being in it

    Shenanigan schreef:
    Momenteel moet ik dat niet doen, sinds ik in mijn examenperiode zit.
    Maar anders heb ik dat ook ;x
    Waarom ben je dan nog online? Zou je niet aan je werk beginnen dan? Als het toch nog zo veel is.

    Omdat mijn uitstelprobleem héél, héél erg is :X


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    OverMyHead schreef:
    (...)
    Omdat mijn uitstelprobleem héél, héél erg is :X


    Mijne ook x'D. Ik had nu eigenlijk voor mn proefwerk voor morgen moeten leren,,,


    You can run but not hide

    Ik stel altijd uit --' En dan wordt ik boos op mezelf, wil ik er wat aan veranderen. Maar de volgende keer is het niet hetzelfde.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik ken het, ik moet nu nog hw maken. En ik geb morgen een proefwerk! Kut, daar kom ik nu ook pas achter! O.o


    -

    Jaa. Ik stel echt alles uit. En ik kom er nu ook achter dat ik al 2 weken achterloop met wiskunde. Haha.

    das niet slim van je :)


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Biologie: De helft opengelaten, I'm going to die want ik heb daarvan woensdag proefwerk.
    Duits: Geleerd, maar ik snap werkelijk geen bal van de gramatica, dus kan ik niet maken. Schrijf ik morgen in de pauze wel vlug over.
    Nederlands: Ik weet wat me te doen staat.

    Ik. Haat. Mezelf ><'


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Ik ben een en al uitstel o.o
    Serieus hoor


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Silbermond schreef:
    Hahah dat ken ik, uistelproblemen :Y)(krul)


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Procrastination is how I get stuff done..


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    ik ken dat ook wel.. xD

    Maar meestal denk ik van; als ik het niet doe dan krijg ik nog grotere problemen en een kut raport.. en ik wil over en like that shit xD ><


    Follow Your Dreams!

    Hell yeah, ik ben vandaag begonnen met m'n proefwerkweek die morgen begint (:


    Life is hard and then we die