• Cholla / Charissa / TOMSDICK en ik gaan naar een concert van Placebo in het sportpaleis. :9~

    Maar het valt midden in de examens en dat is natuurlijk helemaal kut. Normaal zou de examenperiode hier met de helft ingekort worden, zodat het concert ervoor viel, maar de overheid besloot om het een jaar uit te stellen en nou is het vlak voor mijn kutexamen Wiskunde, wat ik dus totaal niet kan. ._.

    Nu is het uur wanneer de deuren open gaan ook al vervroegd en we hebben staanplaatsen, dus moeten we vet vroeg gaan, willen we wat zien. Maar dat gaat dus niet, want het zijn examens. ._.

    Dus, wie kent er iemand die in het Sportpaleis werkt en ons vroeger kan binnenlaten, zodat we niet achteraan staan? (flower)

    -Zielig gezichtje-

    Ik ken daar dus niemand, sorry >< Maar ik zou dus nooit mogen van mijn ouders tijdens de examens. Ik mag morgen lekker wiskunde leren --'


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Nee, sorry. Ik ken er niemand.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Fortune schreef:
    Nee, sorry. Ik ken er niemand.

    Mijn vader gaat met zijn vriendin en nog een andere vriend en die hadden nog een kaartje over en toen vroegen of ik mee ging maar ik heb morgen sinterklaas dusjah.Maja ik weet niemand srry knorry(flower)


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Nee sorry. Maar dan nog denk ik dat ze dat niet zouden doen, naja.
    En wiskunde is kut.

    Ik ken er niemand ,maar als ge vroeg gaat kunde miss uw bladeren meeneme en dn als ge moet wachten wat leren klinkt debiel maar dan verveelde u ni(nu miss ook ni) ma dan hebde toch al een deel gedaan. En van dat verkorte examenperiode weet ik precies niets van!.

    Ik ken niemand neen, :x
    Maar als moest je achteraan belanden, dan moet je achteraan van 't podium gaan staan.
    Daar zag ik toch vet goed. :Y) En waren er niet veel mensen. ^^
    Anyway, Veel Plezier! (nerd)


    everything you imagined, and more...

    De tante van een vriendin van Alysse werkt in het Sportpaleis en daardoor mochten ze met het concert van JB binnen voordat de deuren open waren. Die vriendin zit hier ook op Q, denk ik. Of juist niet. Ik weet het niet zeker ;D


    Only losers can act the way you do

    Roulette schreef:
    De tante van een vriendin van Alysse werkt in het Sportpaleis en daardoor mochten ze met het concert van JB binnen voordat de deuren open waren. Die vriendin zit hier ook op Q, denk ik. Of juist niet. Ik weet het niet zeker ;D

    Ja, zoiets dacht ik me ook te herinneren, dus vandaar de heel subtiele vraag. :Y)

    Etoile schreef:
    Ik ken er niemand ,maar als ge vroeg gaat kunde miss uw bladeren meeneme en dn als ge moet wachten wat leren klinkt debiel maar dan verveelde u ni(nu miss ook ni) ma dan hebde toch al een deel gedaan. En van dat verkorte examenperiode weet ik precies niets van!.

    Nou, dat was ik sowieso van plan, om mijn samenvatting mee te nemen. Maar de deuren gaan al om half zeven open en we mogen pas om half zes gaan. =/

    En nja, van die examenperiode was volgens mij enkel in de derde graad of nou, geen idee. Maar het kwam er dus op neer dat door die beslissing het concert midden in m'n examens vallen, wat ik dus pas weet sinds eind oktober, toen ik mijn tickets al paar maand had liggen. :')

    OOOO is dat morgen al?? Wat vet!! Veel plezier monstertjes van me!!


    Wie du mir, so ich dir.

    Hahaha, en charissa & vroeg opstaan, daar komt haar ochtendhumeur (':

    Irgendwann schreef:
    Hahaha, en charissa & vroeg opstaan, daar komt haar ochtendhumeur (':
    Of gewoon niks zeggen dat kan ook nog :'DD. Maar Jolla en Cholla veel plezier. En geef Cholla maar een dikke knuffel van me!!


    Wie du mir, so ich dir.

    Véél plezier husbant van me en doe Cholla de groeten. :'DD

    [ bericht aangepast op 5 dec 2009 - 21:28 ]


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Alraajdie !