• Cholla / Charissa / TOMSDICK en ik gaan naar een concert van Placebo in het sportpaleis. :9~

    Maar het valt midden in de examens en dat is natuurlijk helemaal kut. Normaal zou de examenperiode hier met de helft ingekort worden, zodat het concert ervoor viel, maar de overheid besloot om het een jaar uit te stellen en nou is het vlak voor mijn kutexamen Wiskunde, wat ik dus totaal niet kan. ._.

    Nu is het uur wanneer de deuren open gaan ook al vervroegd en we hebben staanplaatsen, dus moeten we vet vroeg gaan, willen we wat zien. Maar dat gaat dus niet, want het zijn examens. ._.

    Dus, wie kent er iemand die in het Sportpaleis werkt en ons vroeger kan binnenlaten, zodat we niet achteraan staan? (flower)

    -Zielig gezichtje-

    nee ik ken niemand,maar maak misschien een samenvatting van wat je moet leren voor wiskunde op een papier en dan kun je toch vroeger vertrekken en onderweg ofzo leren.


    I need you like a heart needs a beat

    Cool dat je gaat (:
    Ik wou ook, maar ik mocht niet omdat ik ook maandag wiskunde heb ;x
    Ik ken er niemand die er werkt, maar veel plezier!
    Je geeft toch wel een verslag hé?
    En, ik heb ABTS uitgelezen, maar niet gereageerd ;x Dat ga ik wel doen hier op Q, ooit :'D


    Never run out of reasons to smile...

    Hannahisleuk schreef:
    Cool dat je gaat (:
    Ik wou ook, maar ik mocht niet omdat ik ook maandag wiskunde heb ;x
    Ik ken er niemand die er werkt, maar veel plezier!
    Je geeft toch wel een verslag hé?
    En, ik heb ABTS uitgelezen, maar niet gereageerd ;x Dat ga ik wel doen hier op Q, ooit :'D

    Hahaha gemeen! Reageren, jij! :((