• Dat ik weer in mijn fase aan het komen ben van het helemaal into een bandlid zijn, en dan wel helemaal into Bill..
    Ik heb een tijd gehad dat hij me totaal niets meer deed enzo en in die tijd spendeerde ik ook niet meer veel tijd aan het hele Tokio Hotel, buiten het luisteren naar de muziek, de rest kon me toen écht gestolen worden.
    Maar sinds kort heb ik weer het gevoel, naja, ik kan het niet echt beschrijven maar het is net alsof Bill weer alles en zo veel meer voor me is. -het is echt moeilijk uit te leggen-
    Ik denk niet dat ik verliefd op hem ben maar er wel Liefde voor voel, oké, het is raar omdat zo te zeggen, dat weet ik ook wel, maar toch heb ik het gevoel dat, dat zo is. ;x
    En ik vind het zelf ook raar klinken want dat is dan zoiets als Liefde voelen voor een stukje papier of op een foto.
    Echt voel me nu best wel kut omdat ik weet dat hij totaal onbereikbaar is.
    Het liefste van al zou ik Bill gewoon willen kunnen loslaten voor altijd. Maar dat is gewoon zo onmogelijk nu, lijkt wel.

    -Ik hoef geen haatreacties, of kutreacties. Ik moest dit gewoon effe kwijt.

    [ bericht aangepast op 29 dec 2009 - 21:23 ]


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    dat heb ik ook een tijdje gehad en trouwnes bill is HOT<3

    Daar had ik last van, maar nu niet meer. Ik heb ingezien dat het toch niets had kunnen worden? Nee kidding. Ik heb gewoon ingezien dat het niet echt eh... is alsof je nog een leven hebt -in mijn geval, niet meteen bedoeld naar jou- dus sinds dan is het beginnen dalen :'D

    Heb ik ook weer een beetje last van sinds kort ja - schaamt - Nee, niet dat ik verliefd op hem ben, maar gewoon dat hij, en de rest van de band ook, veel voor mij betekent :Y) Oké dat klinkt ook dom ._.
    Ik zou er nu gewoon van genieten, omdat ik denk dat je diep van binnen toch wel erg blij wordt als je aan hem denkt, toch? [afgezien het feit dat hij zo onbereikbaar is]
    Sorry voor dit gelul, ik kan het zelf ook niet uitleggen :')

    [ bericht aangepast op 29 dec 2009 - 21:39 ]


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Ik snap het,maar ik heb dat niet vaak bij beroemden.

    Dat heb ik ook hoor, ik he echt een periode gehad waar ik dacht van agh, het is Tokio Hotel, en de muziek ngo wel luisteren, maar neit meer zoveel daarbuiten dermee doen enz. En nu is dat bij ook weer helemaal terug [alleen dan in Tom versie]


    I'll take you to another world

    Vigilante schreef:
    Daar had ik last van, maar nu niet meer. Ik heb ingezien dat het toch niets had kunnen worden? Nee kidding. Ik heb gewoon ingezien dat het niet echt eh... is alsof je nog een leven hebt -in mijn geval, niet meteen bedoeld naar jou- dus sinds dan is het beginnen dalen :'D


    Ja nou, ik wéét dat ik nog een leven heb buiten Bill en dat heb ik ook een tijd geleefd, en ik ben al lang tot het besef gekomen dat het niets kan worden, maar toch zit ik nog met dit gevoel..het is een tijd geweest, zoals ik al zei, dat hij me gestolen kon worden, en nu niet meer.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Lieverd ik denk dat ik je begrijp
    en dat heb ik ook met Tom gehad maar dat weet je ;D
    En das een hatelijk gevoel als je om iemand geeft die je eigg niet kent..
    kben ervoor je en ik zal dat altijd zijn


    Magic never ends.

    Warrior schreef:
    Heb ik ook weer een beetje last van sinds kort ja - schaamt - Nee, niet dat ik verliefd op hem ben, maar gewoon dat hij, en de rest van de band ook, veel voor mij betekent :Y) Oké dat klinkt ook dom ._.
    Ik zou er nu gewoon van genieten, omdat ik denk dat je diep van binnen toch wel erg blij wordt als je aan hem denkt, toch? [afgezien het feit dat hij zo onbereikbaar is]
    Sorry voor dit gelul, ik kan het zelf ook niet uitleggen :')


    Natuurlijk word ik blij als ik Bill zie, maar dat is zo snel weer over door het feit dat hij onbereikbaar is. ><


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Saviour schreef:
    (...)

    Natuurlijk word ik blij als ik Bill zie, maar dat is zo snel weer over door het feit dat hij onbereikbaar is. ><

    Hmm nouja, dat heb ik juist weer niet. Omdat ik gewoon accepteer dat het is zoals het is, denk ik. :')


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Dit herken ik zo hard in mezelf. Zoiets heb ik niet zo lang geleden ook gehad & dat komt soms nog wel eens terug. Het van je afschrijven is misschien een optie.

    Veel succes met hem los te laten. Ik zit nu ook in een situatie dat ik iemand moet loslaten, iemand waar ik van hou. Het is iets anders, want hem ken ik in het echt. Maar het komt op hetzelfde neer. Iemand vergeten waarvan je houdt, is nooit makkelijk. Succes <3


    Only losers can act the way you do

    Saviour schreef:

    En ik vind het zelf ook raar klinken want dat is dan zoiets als liefde voelen voor een stukje papier of op een foto.

    Daar moest ik even om lachen, sorry.
    Maar je hebt wel gelijk en ik snap wat je bedoeld.
    Ach, ik denk dat we maar moeten blijven dromen totdat we ver genoeg zijn om hem vaarwel te zeggen, voor altijd.


    Save me with your love tonight.

    151209 schreef:
    Veel succes met hem los te laten. Ik zit nu ook in een situatie dat ik iemand moet loslaten, iemand waar ik van hou. Het is iets anders, want hem ken ik in het echt. Maar het komt op hetzelfde neer. Iemand vergeten waarvan je houdt, is nooit makkelijk. Succes <3


    I live for the applause, you will die for it.

    bijna iedereen heeft toen er niets van th te horen viel, en er een recordaantal haters waren/zijn een th-dipje gehad.

    maar, Bill is en blijft de heetste gast op aarde(H)


    I live on the pages of these books, dance between the words and get lost in the maze of pure beauty.

    KOMMxNOISE schreef:
    bijna iedereen heeft toen er niets van th te horen viel, en er een recordaantal haters waren/zijn een th-dipje gehad.

    maar, Bill is en blijft de heetste gast op aarde(H)


    Bij mij was dat al vóór dat we zo weinig van hen hoorde dat het minderde hoor. (:


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson