• Over 11 dagen wordt ik 17, en ik ga me daar haast oud door voelen. Omdat, en nu komt het. De meeste van de Q leden waar ik mee omga veel jonger zijn, mijn klasgenoten nog bijna allemaal 15 zijn. En het zusje dat het dichts na me komt 6 jaar jonger is.

    Dus help mij om dit te overwinnen,!
    x.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Kirste heeft gesproken!


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Hush schreef:
    Kirste heeft gesproken!
    Ja jongedame, heel af en toe, heb ik toch wel van die heldere momenten :'DD :Y)


    Wie du mir, so ich dir.

    Ja heel af en toe.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Ik heb dat gevoel meestal ook. Bijna iedereen is hier jonger dan mij. Maar je moet je zeker niet oud voelen. Ik ben over zes maanden ook 17. x'D


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Je mag bij zijn dat je 17 bent, je laatste jaartje zonder al de verantwoordelijkheid op je te moeten nemen!
    *profiteert van haar laatste maand*


    But love's a malady without cure

    Ik ben al 17 -4 maand nog maar :'D- en ik vind het alleen oud klinken hier op Q. In mijn klas is het een normale leeftijd _O_


    -

    Genius schreef:
    Ik ben al 17 -4 maand nog maar :'D- en ik vind het alleen oud klinken hier op Q. In mijn klas is het een normale leeftijd _O_

    Ja jij bent niet blijven zitten='D


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Ik vind 17 een leuke leeftijd nog wel. :')

    je krijgt nog geen rimpels =D

    hoe moet ik me volgend jaar voelen alsk 17 word O.O


    Love is the movement <3

    Haha, bedenk dat je leven pas begint als je 17 bent (:


    Never run out of reasons to smile...

    Hush schreef:
    (...)
    Ja jij bent niet blijven zitten='D

    Echtwel :')


    -

    Noouu, ik hoorde zoiets dat er ingevoerd zou worden dat je op je 17e rijexamen zou mogen doen -weet niet wanneer dat ingevoerd word- Maaar dan is het dus alleen maar leuk om 17 te zijn :')

    Ik wordt over 10 dagen 17 :Y)
    En dat overleef jij wel, zo erg is dat nu weer niet =P


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right