• Een vriend van mijn broer,Antoinne, die eigenlijk Belgisch is maar ong. 2/3 jaar hier woont vertelde mij dus dat in BE je op moet staan voor je leraar als hij de klas in komt? is dat zo ? :$ haha -voelt zich nu heel dom-

We can only learn to love by loving.

Misschien wel respectvol, maat sorry hoor, ik zou me dan een heel erg klein beetje een slaaf vinden. Of iets in die richting. ;x

You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

Van zolang ik het al weet moeten wij blijven staan tot de leerkracht zegt dat we mogen gaan zitten.
    En in het lager moesten wij altijd 'Goedendag mevrouw de directeur' zeggen, als ze binnenkwam. (nerd)

Let the Night embrace you

Haha, onzin. Vijftig jaar geleden misschien ja, maar vandaag de dag? Misschien in hele strenge scholen, maar neen bij ons toch niet.

Ik vind dat eigenlijk best belachelijk. Dan zouden die leraren ook moeten staan achter hun stoel als wij binnen komen. Wederzijds-respect.

Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

dat is niet Belgisch, dat hangt gewoon van school tot school af of van leraar tot leraar. Ik moet dat niet doen nu in het middelbaar, maar op de lagere school moest je dat wel doen voor de directeur.

You are the poetry Shakespeare was missing.

Gambler schreef:
    (...)
    Om respect te tonen ofzo?
    Ja, om respect te tonen.

Only losers can act the way you do

Snake schreef:
    Van zolang ik het al weet moeten wij blijven staan tot de leerkracht zegt dat we mogen gaan zitten.
    En in het lager moesten wij altijd 'Goedendag mevrouw de directeur' zeggen, als ze binnenkwam. (nerd)
    Wij ook :'D

[ bericht aangepast op 4 dec 2009 - 17:48 ]

Only losers can act the way you do

Roulette schreef:
    Ja, als hij/zij binnenkomt moet je achter je stoel gaan staan en mag je terug gaan zitten als hij/zij: 'Ga maar zitten.' zegt. In mijn school toch. :'D

same here, naja eigenlijk moest dat eerst maar in het eerste en tweede middelbaar, maar met de nieuwe directeur moet dat in alle jaren ><

-

Hangt van school tot school af. Wij moesten dat maar van 1 bepaalde leerkracht doen (:

Get outta my head!

in mijn vorige school wel, maar in de nieuwe ni :)

Real music is hidden behind the notes

alleszins niet in mijn stuk België ><

some feelings never change

Sentiment schreef:
    Ik vind dat eigenlijk best belachelijk. Dan zouden die leraren ook moeten staan achter hun stoel als wij binnen komen. Wederzijds-respect.

Everything means nothing, if I ain't got you.

Roulette schreef:
    Ja, als hij/zij binnenkomt moet je achter je stoel gaan staan en mag je terug gaan zitten als hij/zij: 'Ga maar zitten.' zegt. In mijn school toch. :'D

Emilie, meent gye da? O.o
    Gha, bij mij in school en in mijn vorige scholen was dat niet, dus gha.

Some people make the world special just by being in it

Nee, toch niet in iedere school, wel als de directeur/directrice binnen komt.

"You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

Ja. Als een leerkracht of de directeur binnenkomt, moeten wij altijd opstaan. En we mogen pas gaan zitten als hij/zij zegt 'Ga zitten'. Dat is voor ons eigenlijk bijna een gewoonte geworden. ö

Listen to what we're not saying..