• Een vriend van mijn broer,Antoinne, die eigenlijk Belgisch is maar ong. 2/3 jaar hier woont vertelde mij dus dat in BE je op moet staan voor je leraar als hij de klas in komt? is dat zo ? :$ haha -voelt zich nu heel dom-


    We can only learn to love by loving.

    haha wat een onzin als dat waar is. ;x


    when words fail, music speaks.

    MARRYMENICOL schreef:
    haha wat een onzin als dat waar is. ;x


    ja, inderdaad. hahaha.


    Protège moi de mes désirs.

    Ja, als hij/zij binnenkomt moet je achter je stoel gaan staan en mag je terug gaan zitten als hij/zij: 'Ga maar zitten.' zegt. In mijn school toch. :'D


    Only losers can act the way you do

    Roulette schreef:
    Ja, als hij/zij binnenkomt moet je achter je stoel gaan staan en mag je terug gaan zitten als hij/zij: 'Ga maar zitten.' zegt. In mijn school toch. :'D

    Om respect te tonen ofzo?


    I am pulling the strings and you're my puppet

    bij ons was dat in het 1e en 2e middelbaar,wij mochten toen niet gaan zitten voor de leerkracht had gzegd 'ga zitten' en als de directeur binnenkwam moesten we allemaal rechtstaan en zeggen 'goeiendag,mevrouw de directeur'
    nu moeten we dat niet meer (:


    everybody needs a song.

    Ik woon niet in België, maar ik vind het best wel belachelijk als dat zo zou zijn :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Het is niet belachelijk.
    Het is gewoon een vorm van respect.


    Don't walk away and leave without a reason.

    Eh nee? Ik heb dat nog nooit moeten doen. Wel eens één keer voor een belangrijke persoon maar toen die binnenkwam bleef iedereen zitten dus bleef ik ook maar zitten. Meeloper. :x

    [ bericht aangepast op 4 dec 2009 - 16:02 ]

    Confessions schreef:
    Ik woon niet in België, maar ik vind het best wel belachelijk als dat zo zou zijn :'D


    Alis volat propriis.

    nee wij moeten dat helemaal niet doen.


    I need you like a heart needs a beat

    Floodlight schreef:
    Het is niet belachelijk.
    Het is gewoon een vorm van respect.


    Ja, het is een vorm van respect.. Maar je kan het ook overdrijven. [/mening]


    Protège moi de mes désirs.

    sacred schreef:
    (...)

    Ja, het is een vorm van respect.. Maar je kan het ook overdrijven. [/mening]

    Ben ik met je eens.


    .

    Hangt van school tot school af. Normaal moet het bij ons wel, maar het wordt niet meer gedaan eigenlijk. Ze moeten meestal mopperen omdat we te lang blijven staan praten en moeten gaan zitten :'D


    I did not hit you. I just high-fived your face.

    Wauw.. apart, ghehe.
    In de Filippijnen moeten we onze oudere broers en zussen aanspreken met ata of kuya :']
    Doe ik overigens nooit omdat ik A) Mijn zus 7 jaar niet heb gezien en B) Ik opgegroeid ben in Nederland en gewend ben Jonah te zeggen. Dus als ik haar ooit spreek zal dat wel wennen zijn. Ik heb het overigens wel altijd vertikt om haar man met kuya aan te spreken, omdat het geen familielid is.


    No growth of the heart is ever a waste

    Floodlight schreef:
    Het is niet belachelijk.
    Het is gewoon een vorm van respect.

    Enja op de school waar ik nu zit heeft dat geen zin, aangezien we steeds van lokaal veranderen en de leerkracht hoogstwaarschijnlijk er al voor ons is.
    En in andere landen is het wel 'erger' hoor. Ik bedoel even rechtstaan is toch geen ramp?