• Een vriend van mijn broer,Antoinne, die eigenlijk Belgisch is maar ong. 2/3 jaar hier woont vertelde mij dus dat in BE je op moet staan voor je leraar als hij de klas in komt? is dat zo ? :$ haha -voelt zich nu heel dom-


    We can only learn to love by loving.

    volgens mij heeft dat niets te maken met het feit dat je in belgië woont, maar gewoon aan de leerkracht.


    Just a simple "I love you" (:

    het is waar
    ik woon ook in belgie


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Ja, dat moet ik (:
    En als de directrice binnenkomt moeten we ook rechtstaan tot zij zegt dat we mogen gaan zitten.
    En, je raakt het gewend, dus zo raar vind ik het niet :'D


    Never run out of reasons to smile...

    Totaal niet.


    None but ourselves can free our minds.

    Lol, wat een onzin.
    Moeten wij niet doen, hoor!


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Ik zal het anders wel eens vragen aan iemand die ik ken. Bij mij -nl- hoef je alleen soms Goedenmorgen of Goedenmiddag te zeggen, wel zo beleefd.


    Destroy what destroys you.

    Misguided schreef:
    volgens mij heeft dat niets te maken met het feit dat je in belgië woont, maar gewoon aan de leerkracht.
    Wij in NL doen dat ja ook niet.


    when words fail, music speaks.

    Whaha ja dat doen ze volgens mij in België. Althans, toen ik in de eerste naar -denkt- ik weetnietmeer hoe die stad heette maar vlakbij Antwerpen, toen hadden we les op zo'n school, en toen werden ik en een vriendin ingedeeld bij Wiskunde ¬¬, toen moesten we dus gaan staan bij zo'n lerares maar zij bleef zitten, en kreeg dus uiteindelijk ruzie met dat wijf x3


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Zo wel vindt ik het eigenlijk best dom.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Bij ons niet.


    - hoi ;D

    Het hangt er vanaf in welke school je zit. Maar het is hier een vorm van respect ofso iets. Maar bij ons in het school moet het niet, alleen als de directeur binnen komt, maar dan nog blijft iedereen op zijn stoel zitten. Gewoon door het feit dat we te lui zijn om recht te staan.

    [ bericht aangepast op 4 dec 2009 - 16:40 ]

    Bij ons is dat enkel bij de directeur en onderdirecteur. Maar wij doen het ook niet altijd.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Boyiloveyou schreef:
    bij ons was dat in het 1e en 2e middelbaar,wij mochten toen niet gaan zitten voor de leerkracht had gzegd 'ga zitten' en als de directeur binnenkwam moesten we allemaal rechtstaan en zeggen 'goeiendag,mevrouw de directeur'
    nu moeten we dat niet meer (:

    Bij 1 leerkracht moeten wij dat. Bij de rest niet. We moeten ook opstaan als de directeur binnen komt.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Bij ons dan toch niet. Al moeten wij wel mevrouw en meneer zeggen.