• Stoppen mensen met quizlet. Ze verwijderen hun profiel of komen er nooit meer op. Dat vind ik zo vaag, want ik kan niet zonder quizlet! (yeah)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    ItsYouAndMe schreef:
    ik vind het wel leuk maar het is steeds het zelfde.er gebeurt nooit echt iets nieuws en je mag geen reactie op een topic plaatsen die een maand niet gebruikt is want dan krijg je een waarschuwing

    ik vind dat er iets te veel regeltjes komen:$

    [ bericht aangepast op 4 dec 2009 - 23:02 ]


    Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?

    WILLIAM schreef:
    Geen idee, ik kan ook niet zonder. ;x


    Happiness hit her like a train on a track

    Quizlet is de laatste tijd wel heel saai. :x
    Maar dat komt omdat leuke topics 'verboden' zijn en als iemand zo'n topic opent worden die meteen gesloten. ._.

    Bandana schreef:
    (...)
    Nou kijk, er waren 2 groepen, de mcr-sletten en de andere weet ik niet meer, en die waren elkaar constant voor van alles aan het uitmaken. ^^

    Bimbo-bitcheeeeeeees. (:
    Maar morgen zeg ik voorgoed? vaarwel.


    All was well.

    Ik kom meestal op Quizlet omdat ik mij verveel, maar na een tijdje verveel ik me hier ook. Het is wel wat veranderd de laatste tijd. Maar ik kan er gewoon niet mee stoppen.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Oh en bij deze, de site is echt verneukt doordat alle leuke mensen van 2008 weg zijn en omdat er nu regels zijn die echt nergens op slaan. Binnen 2 jaar zit niemand meer op deze site als het zo door gaat. Dus daar zou ik toch maar iets aan gaan doen.


    All was well.