• Stoppen mensen met quizlet. Ze verwijderen hun profiel of komen er nooit meer op. Dat vind ik zo vaag, want ik kan niet zonder quizlet! (yeah)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Bandana schreef:
    (...)
    Dat is eigenlijk al best lang..
    En 2 jaar geleden werd er ook gekat, maar dat was grappig en het werd veel minder persoonlijk opgevat enzo. Net als met die mcr-sletten en die andere groep, dat was gewoon humor.
    Maar beertje, je moet nu niet zeggen dat het heel erg is op quizlet. Sommige mensen merken er zelfs niks van ;D (nerd)


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Ik vind het hier echt super maar ja er is iets kei stoms dat school en huiswerk heet '-'


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Dat snap ik ook niet, Quizlet is my addiction!!
    (cool)


    You are beautiful, you are love.

    Immortal schreef:
    Ik vind het hier echt super maar ja er is iets kei stoms dat school en huiswerk heet '-'

    ik zit aleen op quizlet als ik me verveel x'D


    I'm your biggest night mare

    Immortal schreef:
    Ik vind het hier echt super maar ja er is iets kei stoms dat school en huiswerk heet '-'


    I agree!


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    ik vind het wel leuk maar het is steeds het zelfde.er gebeurt nooit echt iets nieuws en je mag geen reactie op een topic plaatsen die een maand niet gebruikt is want dan krijg je een waarschuwing


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Snake schreef:
    (...)
    Indeed, al zit ik hier nog maar een jaar en half. :'D

    En streng?
    Daar zorgen jullie zelf voor. :x

    Don't blame it all on us. Er zijn wel een aantal regels die inderdaad ons eigen schuld zijn. Maar dat één user nou iets verkeerds doet betekent niet dat de rest dat ook meteen doet. En sommige regels slaan werkelijk nergens op.

    [ bericht aangepast op 4 dec 2009 - 7:12 ]


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Ik zit hier nou al 2 jaar (dit is een nieuw profiel, hier zit ik nog niet zo lang op) en ik blijf Quizlet leuk vinden. Al was het vroeger wat leuker, veel mensjes waarmee ik goed kon opschieten zijn geband of zijn weg gegaan. Maar ik heb nu ook super lieve mensjes hier op Q <33


    -

    Bandana schreef:
    (...)
    Nou kijk, er waren 2 groepen, de mcr-sletten en de andere weet ik niet meer, en die waren elkaar constant voor van alles aan het uitmaken. ^^

    Weet je, ik zat in die andere groep. En eigenlijk hé, haatte ik de mcr sletten niet eens want ik kende ze niet x3 En ik was er bijna heel de zomer van 2008 niet, dus ik snapte het gedoe ook niet,


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Ik kom hier niet meer zo vaak aangezien ik gezelligere sites ken. (waar het niveau hoger is, maar dat moet je niet persoonlijk opvatten :X)

    Komt door de sfeer inderdaad.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Na 2 jaar vind ik het nogsteeds geweldig! Ik hou egt van quizzen en goede verhalen :$

    X.jes


    'I love you too,' I said. 'More than my own life.'

    Ik ben het hier soms ook beu,
    maar dan verwijder ik niet gelijk mijn profiel.
    Maar waarom hun stoppen en het verwijderen weet ik niet.

    soms is het hier idd saai,
    maar toch blijft het nog wel leuk genoeg voor mij (A)