• De wc's op onze school zijn ranzig!
    De jongenswc's staan altijd vol met water [ze laten daar altijd onderstromen]
    En nu komt het; Bij de meiden zit er menstruatiebloed aan de muur, je ziet dan zo'n handafdruk met bloed.

    Dat is toch afschuwelijk?


    If You Be Loyal, You Can Do Everything

    OMG, wat ranzig >.<
    Bij ons worden ze elke dag schoongemaakt, dus ze zijn altijd mooi schoon. Maar jah, ik zit met volwassenen op school, dus die halen egt niet meer van dat soort geintjes uit.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    bij ons zijn er geen handafdrukken,maar strepen bloed...
    en er komt nog eens bij dat onze school ook een kleuter + lagere school bevat,we moeten dus onze wc's met kleuters delen,en geloof me,dat is ranzig !
    ze kakken altijd en trekken niet door,waardoor je 2 dikke drollen in de wc ziet liggen,dat geeft dan ook nog eens een geweldige geur...
    het ergste was vorig jaar,een kind had ipv in de wc,op de bril gekakt,en het lag daar op die bril...
    toen had ik medelijden met de poetsvrouw (:


    everybody needs a song.

    Bah, bij ons is af en toe bloed op de wcbrillen enzo en op de deur, daarom pak ik altijd eerst wc papier op de deurklink voordat ik het vastpak x]


    Maybe part of loving is learning to let go...

    Ieuwl ;x
    Maar bij ons zijn de wc's ook vies hoor.


    Happiness hit her like a train on a track

    Bij mij hierzo op Curacao stinkt het niet ofzo.. Maar er is gewoon nooit echt nooit wc - papier en nu hebben 3 meisjes 2 wc's opgeblazen en stinkbommen erin laten ontploffen .. Zoiets doe je toch niet?!


    May the odds be ever in your favor.

    Fragile schreef:
    Omg, wie maakt er nou een handafdruk met zn menstruatiebloed. Dat is echt vies. Dan zijn de wc's op mijn school een stuk schoner, denk ik.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    gatverdammmexD
    bij ons zijn de wc's redelijk school
    alleen hebben ze geen spiegels of zeep, dat is goor Xd, je kunt niet eens normaal je handen wassen.


    silence can destroy,

    Die van ons zijn altijd erg proper ^^. Die van de middenschool zijn wel al redelijk oud, maar daar zit ik toch niet ^^. Alleen de wc's in het huis (nonnenklooster) zijn echt soms zo vuil. Ze stinken, en soms ligt er wel eens een boodschap in van één of andere kleuter =/.
    Maar voor de rest, ze worden altijd gekuist en zijn best proper ^^. Geen bloed aan de muren enzovoorts, altijd genoeg wc-papier ^^.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    bij ons zijn de deuren bijna antiek ;o
    als ge die deur toe doe geraakt die niet meer open ;o
    meestal klimme ze dan langs de bovenkant van de wc eruit x]
    - best een grappig zicht ;x -
    ik ga dus echt nooit daar de wc in school :]


    If I stopped lying I'd just disappoint you.

    Ik ga nooit op school naar de wc zelfs met mijn maandelijkse periode neit want je kan gewoon iemands tas pakken over de wc deur kijken iemands onderbroek zien want we hebben van die deuren waar je de benen kan zien en soms in het neiuwe gebouw zit alles onder wc papier

    Oe man, lekker, zo dat menstruatiebloed tegen de muren, en dan nog wel een handafdruk. Lekker :9~ Ik zou spontaan de rage volgen :9~

    Bij ons is het proper. Maar het stinkt er wel. Haha :'D

    [ bericht aangepast op 11 dec 2009 - 20:32 ]


    Only losers can act the way you do

    bij ons hebben we nog tegen de muur aan een deurTJE en daar zitten allemaal vieze dingen binnenn zoals tampons en gebruikte wc papier enzo... je kan het nog neit zo gek bedenken of eht zit daar wel:O


    Ivar Oosterloo.

    ieuwl, wie houdt zich in godsnaam bezig met haar hand onder haar eigen menstruatiebloed te klodden en vervolgens een handafdruk op de muur te plaatsen ? :8


    -

    Idd, maar wat aan te doen?

    Gadver!

    wij hebben tegenwoordig goede schoonmakers..
    er staan alleen soms rare testen op de muur geschreven, maar daar wordt wel streng opgelet..
    en we hebben niet van die rare deuren waar je onder of boven door kunt kijken..
    je wordt er wel een beetje claustrofobisch van want het hele hakje, de vloer, de deur het plafond, de muren, hebben allemaal dezelfde kleur; paars, roze of groen, echt felgroen.. maar dat went wel..

    [ bericht aangepast op 10 jan 2010 - 11:50 ]


    Je moet worden wie je bent.