• De wc's op onze school zijn ranzig!
    De jongenswc's staan altijd vol met water [ze laten daar altijd onderstromen]
    En nu komt het; Bij de meiden zit er menstruatiebloed aan de muur, je ziet dan zo'n handafdruk met bloed.

Dat is toch afschuwelijk?

If You Be Loyal, You Can Do Everything

Gadver. Bij ons zijn ze altijd extreem schoon, onze school heeft schoonmaaksters die om het uur de toiletten volledig schoonmaken_O_

Alis volat propriis.

de wc's op mijn school zijn een stuk schoner als die van jou denk ik =3
    -we hebben sinds kort ook nieuwe schoonmakers en die doen hun werk heeel goed x'D-

Onze wc's vallen nog wel mee, al stinken ze af en toe ;x
    Maar ze zijn vorig jaar feloranje & groen geverfd, en nu zijn ze leuk :9~

Never run out of reasons to smile...

Eigenlijk vind ik dat we gewoon moeten staken tegen vieze wc's op school!

Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

Hannahisleuk schreef:
    Onze wc's vallen nog wel mee, al stinken ze af en toe ;x
    Maar ze zijn vorig jaar feloranje & groen geverfd, en nu zijn ze leuk :9~

wij hebben op de 1e verdieping, helemaal blauw x'D
    en op de 2e groen, en op de derde roze :Y)
    onze school is eigenlijk best wel vrolijk x'D

Bah, dat is echt gross. oô
    De wc's op mijn school zijn ook zo vies. Het wc-papier voelt als schuurpapier aan, het stinkt daar en die brillen zijn altijd ijskoud, het maakt niet uit hoe warm het buiten is. Ik probeer altijd zo weinig mogelijk naar het toilet te gaan, maar als je dringend moet, dan kan je dat niet meer ophouden hé. ._.

[ bericht aangepast op 2 dec 2009 - 18:54 ]

Is die geobsedeerde fan bij jullie op school geweest? xD

Bij ons stinkt het, zit het onder met spinnenwebben, is het vies warm en muffig. Het is nog een wonder dat nog niemand gestikt is.

Think before you act.

dat is ook zo bij ons
    ik hou dus meestal in tot thuis

Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

Jhaa, bij ons op school zijn de meidenwc's echt ranzig!
    Behalve bij de jongens, daar is het altijd proper.. voor zover ik er in kan kijken.

Ieuw! Gelukkig zijn de wc's op onze school wel proper, naja die op de gangen dan wel hé, de wc's op de speelplaats zijn ook vies en stinken!

If you obey all the rules, you miss all the fun!

bij ons stinkt het verschrikkelijk, zijn de helft van de sloten kapot, een meisje van 1.80 kan met gemak over de deur kijken, zonder op haar tenen te gaan staan, het bloed hangt overal, de wc brillen hangen los, het kraantje werkt niet, het wc-papier is bijna altijd op, mensen nemen niet eens meer de moeite om hun gebruikte maandverbanden en/of tampons in het vuilbakje te gooien, nééé gooi het gwn op de grond zodat er iemand op kan gaan staan..

dat is dus de reden, wrm ik bijna elke dag bijna in me broek doe als ik thuiskom, ik vertík het om op school naar de wc te gaan :)

Gadverredamme, al die verhalen van jullie. Gebruikte maandverbanden en tampons op de grond, bloed aan de bakjes en aan de muur, wc papier op de grond, loshangende wc-brillen... Mijn wc op school is een paradijs volgens mij.
    Het is schoon, geen teksten etc. op de wc muren, normale kranen, zelfs zeep, alleen hebben we zo'n blaas ding om je handen mee droog te maken, nogal kut. Maar ik ga nooit, en áls ik ga, dan gebruik ik mijn handgel die je kan gebruiken zonder water, echt handig.

You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

Inconsolable schreef:
    Wow, waarom zou je een handafdruk maken van je eigen bloed? Ranzig..

You are the poetry Shakespeare was missing.

bij de meeste scholen zijn de wc zowiezo smerig(bij ons worden ze 1x in de 3 maanden schoongemaakt>.<)maar wat jij vertelt is pas egt iel iel iel iel

If you believe in yourself anything is possible

Bij ons kuisen ze elke keer als het speeltijd is dus dat is 3keer per dag,vloer kuisen,vuilbakjes zijn terug proper enzo,dus ik zit op da vlak op een goede school.