• De wc's op onze school zijn ranzig!
    De jongenswc's staan altijd vol met water [ze laten daar altijd onderstromen]
    En nu komt het; Bij de meiden zit er menstruatiebloed aan de muur, je ziet dan zo'n handafdruk met bloed.

Dat is toch afschuwelijk?

If You Be Loyal, You Can Do Everything

Eikk!!
    ik zou een hele dag inhouden.

Your Butt is Mine!

Oke dat is walgelijk, bij ons zijn er soms wel dingen op de wc geschreven, spoelen de wc's niet te goei door (ligt aan de wc's zelf, en hangt er soms nog iets aan het deksel van de vuilbak (omdat het er per ongeluk op kwam, of hanger iets in de wc omdat het niet mee doorspoelde
    Maar dat is eigenlijk nog relatief gezien proper, wij hebben zelfs een reuze spiegel achteraan in de gang van de wc's hangen, en 6 wasbakken en wc rollen genoeg xD

EDIT: Ze worden volgens mij elke dag gepoetsd, want we hebben vuilbakken voor de papiertjes (om je haden mee af te drogen) en elke dag zijn die weer helemaal leeg, en volgens mij poesten ze dan ook ineens want als je daar voor school naar binnen gaat is dat daar echt proper

[ bericht aangepast op 2 dec 2009 - 20:10 ]

Live life limitless.

Bij ons zijn de wc's proper,
    er word zelfs bijna nooit op de deuren geschreven.
    Alleen stinken ze soms.

Everyone smiles in the same language.

Fragile schreef:
    Omg, wie maakt er nou een handafdruk met zn menstruatiebloed. Dat is echt vies. Dan zijn de wc's op mijn school een stuk schoner, denk ik.

ok

Ieuuuw ,
    Ik mijd de schooltoiletten xs

Love is just a word, but you bring it definition. (Eminem)

Ik ging eergisteren de wc binnen en naast de wc lag een gebruikte tampon, zo vuil ;x

Wrinkled linen and half tinted sunnies.

Ik ga nooit naar de wc op school, voor me eigen veiligheid..

Bij mij is eht meestal blinkend schoon. XD
    Nee, serieus. Ik maak geen grapje :Y)

Ze stinken, ze zijn goor en daarom ga ik bijna nooit. Alleen op de 3e verdieping zijn ze een beetje schoon.

Destroy what destroys you.

Ze hebben bij ons hartjesspiegels op de deuren geplakt o_o! oké, een meisje zegt dat dat dan kan weerspiegelen in de camera of je op de muren schrijft.. en of je plast. ew.

we've only said goodbye with words

gatverdamme ><

Just a simple "I love you" (:

Bij ons op school zijn ze echt super schoon en mooi, allemaal verschillende kleuren tegels en verf etc. (hoera)

Bij ons op school zijn de wc's echt goed schoon,

"You've got about as much charm as a dead slug" Haymitch Abernathy

bij ons zit er zelfs soms gwn poep in:S:S

I live in myn own Cinderella story .

Dat is echt goor!
    In de meidenwc had iemand gister allemaal snot aan de wc potten gesmeerd (echt aan alle O.o), serieus toen was ik blij dat ik niet naar de wc hoefde.

I'm not a complete idiot, some parts are missing.