• Ik heb het even aangepast. ik twijfelde tussen twee verhalen maar deze lijkt me leuker!

    *..* gaat op Skireis. en daar ontmoet ze Tokio hotel.het lijkt een leuke vakantie te worden. maar wat als Bill ontvoerd word?, en laat dat nou net de persoon zijn waar *...* oogje op heeft..

    Rollen:
    vriendinnen:
    1. xBabyxFacex
    2. GIMMECOOKIES
    3. BADxDARKNESS


    Deze rollen heb ik zeker nodig, weet je zelf een rol? meldt het! (liefst via, PB)

    welke rol?:
    Foto: *liefst duidelijk en gewoon van internet*
    Naam:
    leeftijd:
    Tekstje:

    [ bericht aangepast op 2 dec 2009 - 18:46 ]

    Ik heb het verhaal veranderd. dit lijkt me een makkelijker verhaal op te volgen en om te schrijven!

    VRIENDIN
    Foto: Klik maar =]
    Naam: Kim Maria Jones
    Leeftijd: 17 Jaar.
    Tekstje: Hoi! Ik ben dus Kim Maria Jones! Maar noem mij maar gewoon Kim, dat is wat makkelijker. Ik ben 17 jaar oud en een onwijze Tokio-Hotel fan. IK luister graag muziek en speel graag gitaar. Verder ben ik verslaafd aan chocolade. Maar ik moet maar weer eens gaan. Doei! <3

    [ bericht aangepast op 2 dec 2009 - 18:47 ]


    If You Be Loyal, You Can Do Everything

    ik wil ook een rol. :$
    van vriendinnen.
    wil je plekje vrijhouden? :$
    ik vul het zo in.


    Smiling but close to tears.

    wat moet je bij tekstje invullen? :$
    karakter ofzo? ôo.


    Smiling but close to tears.

    GIMMECOOKIES schreef:
    wat moet je bij tekstje invullen? :$
    karakter ofzo? ôo.


    Ja is Goed, gewoon wat over je eigen personage ;) hobby's karakter eigenschappen, gezins situatie noem maar op.

    welke rol?: 1 vriendin ;)
    Foto: http://static.tvguide.com/MediaBin/Galleries/Shows/S_Z/Si_Sp/Smallville/season8/smallville284.jpg

    of
    http://media.photobucket.com/image/lana%20lang/rope_weaver/Top%202008/Lana2.jpg

    Kies maar;)
    Naam: Bloom Sky Tyson
    leeftijd: 18 jaar
    Tekstje:
    Heey!Ik ben Bloom,Ik ben 18 jaar en ik ben eindelijk van school.Het begon niet zo goed.Ik had een grote mond en maakte mijn huiswerk niet.Later bleek dat ik havo aan kon!En ben ik daardoor veel vriendinnen kwijt geraakt.Maar toen ik op mijn nieuwe school kwam,kwam ik een paar meiden tegen en ze hielpen me met alles.Ze zijn nu ook mijn beste vriendinnen!
    Verder hou ik van lezen,tekenen,en warme chocomelk!We gaan ook op vakantie!Het word een SkiVakantie!Heb er zin in!Lekker Jongens spotten :P

    Maar ik ga weer;)
    XoxO

    [ bericht aangepast op 2 dec 2009 - 19:09 ]


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    welke rol?: Vriendin.
    Foto: Jamieeee.
    Naam: Jamie Jazzlet.
    leeftijd: 17jaar.
    Tekstje:
    Hoooooi, Ik ben Jamie. Ik ben 17, bijna 18:$. Ik zit nog op school. een keer blijven zitten. Ik heb 2 goede vriendinnen. Ze zijn zo lief. We gaan op skivakantie, heb er zon zin in. Lekkere jongens kijken enzo. je weet wel. Ik ga me ouders dus echt niet missen. Ze zeuren alleenmaar. Ik ben wel toe aan een vakantie zonder hun. Ik ben wel heel vaak melig en druk zeggen m'n vrienden. maar alsnog hou ik van ze. Ik zou ze voor niemand willen ruilen.
    verder ben ik; Vrolijk, betrouwbaar en eerlijk.
    zegt mijn ma altijd.
    ik ga weer verder met mijn tas inpakken.
    doei xxxxx.


    Smiling but close to tears.

    is dat tekstje zo goed? :$


    Smiling but close to tears.

    Blègh,
    lief ik wil ook een rol!
    Heb je een zus(je) nodig? =)
    -Die,alsdatmag,opTomvalt?-


    everything, in time

    Dankje voor de rol! (flower)


    If You Be Loyal, You Can Do Everything